»
هشداری برای دولت روحانی
کد خبر: ۱۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
دولت روحانی تا پایان سال دوام نخواهد آورد. تصمیم‌گیری‌های اقتصادی این دولت متشتت و پراکنده است و اعضای کابینه حرف واحد نمی‌زنند.
زمانی که محمود احمدی نژاد بر کرسی ریاست جمهوری دولت نهم تکیه داد؛ کسانی در اطراف او گرد آمدند که حاضر بودند؛ برای از دست ندادن قدرت هر کاری را انجام بدهند. این حلقه در 4 سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد قوی تر شده به طوری که در دور دوم ریاست جمهوری وی، قطعات پازل جریان انحرافی تکمیل شد  و خود را از حاشیه به متن آورد.
به همین منظور بود که احمدی نژاد در دولت دهم به طور کامل خود را وابسته به آنها دید و بدون توجه به شعارهای انقلابی گذشته اش رو در روی مقام معظم رهبری ایستاد تا اینکه در 28 بهمن 91 از زبان ولی فقیه جامعه به طور علنی تشر انجام خلاف شرع و خلاف قانون را در یافت کرد: «رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است.»  
اکنون کرسی ریاست جمهوری به روحانی رسید و یکی از ارث های دولت نهم و دهم جریان انحرافی است که همچنان در بدنه دولت به عناوین و سمت های مختلف حضور دارند.
این حضور برای برخی از نمایندگان مجلس زنگ خطری به شمار آمده و مقدمه ای می دانند برای بازگشت جریان انحرافی به صحنه و اخذ ریاست جمهوری دولت دوازدهم.
از این رو بود که دکتر عوض حیدرپور، نماینده مردم شهرضا خطاب به وزیر کشور تأکید کرد: برخی صاحب‌منصبان و نمایندگان جریان انحرافی هنوز زنده بوده و بر سرکارند و باید برای جابه‌جایی آنها فکری کرد و نباید از سر و صداها بترسید.
عوض حیدرپورشهرضائی ، با بیان اینکه دولت دهم در روزهای پایانی عمر خود حق ندارد عناصر رسانه‌ای خود را در یک ارگان یا نهاد دولتی همچون روزنامه ایران بگمارد، توضیح داد: هرگونه استخدام در دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مدیریت خدمات کشوری انجام گیرد و اگر خلاف این رویه صورت گیرد ضرورت دارد جلوی آن گرفته شد.
البته عضو برجسته جریان انحرافی در جلسه هفته گذشته حامیان این جریان نیز گفت: دولت روحانی تا پایان سال دوام نخواهد آورد. تصمیم‌گیری‌های اقتصادی این دولت متشتت و پراکنده است و اعضای کابینه حرف واحد نمی‌زنند. چند ماه دیگر نظام از ما می‌خواهد که به قدرت برگردیم.
به همین منظور بود که نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه فرزندان اعضای جریان انحرافی جزو مدیران هستند اعلام کرد: فرزندان اعضای جریان انحرافی بهتر است سریعا از سمت‌های خود استفعا دهند چرا‌که محیط تولید حق جوانان ایران اسلامی بوده و جای آنها نیست.
این هشدارها از سوی برخی از مسئولان و دولتمردان به دولت تدبیر وامید نشان از حضور جریان انحرافی در لایه مدیران میانی دارد به طوری که برخی از این افراد درصدد حفظ سمت خود بوده و با هر بهانه ای حتی ارسال نامه و درخواست های مکتوب و دیداری از صندلی ریاست و معاونت خود پایین نمی آیند.
این امید است که دولت یازدهم با به کارگیری افرادی تیزبین و هوشیار، حلقه این جریان انحرافی را از خود دور کرده و  البته دولت روحانی نیز از 24 خرداد تاکنون نشان داده است که باید با این جریان مبارزه ای  جدی کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱۰
سید اکبر میرزایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
5
5
آقا این چه حرفیه؟
ادامه حیات یه جریان بستگی به خواست و نظر مردم داره!
فکر نمیکنم جریان انحرافی حتی 3% جامعه باشه!
پاسخ ها
اخراجی دولت دهم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
چرا این چه حرفیه ! خب واقعیت تلخه ! من خودم داره مخم سوت میکشه ، موندم کسایی که سنگ اون لیدر بی دین جریان انحرافی رو به سینه میزدن چطور الان مدیر عامل شدن ! اونم تو مجموعه های وابسته به دولت مثل صندوق مهر و ...
یا تو وزارت علوم یا تو همین مجموعه مطبوعاتی ایران
کم کم آدم شک میکنه دولت روحانی هم مارو سرکار گذاشته و امید الکی داشتیم
ایران جاوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
1
2
فکر نمیکنید حتی درج مطالب اینچنین میتونه به زنده نگه داشتن این جریانات کمک کنه؟
ما این ننگ رو در ذهنمون دفن میکنیم،
خواهشن شما هم با وجودیکه میدونیم ایرانمونو نابود کردن،
کمتر به این موضوع بپردازید
با تشکر
فضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
6
4
اگر کسی که در قلب امریکا و در سازمان ملل دعایی فرج خواند.منحرف است. و اخوندی که با دخترکان ایتالیایی دست میده منحرف نیست.پس به این انحراف افتخار میکنم
پاسخ ها
عابدین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
برادر! مرید حضرت بودن به زبان نیست به عمل هست.حقیقت گویان زیادندو حقیقت جویان کم.دست دادن اخوند بهتر از این هست که همه کارهای نسنجیده خود رو به حضرت نسبت دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
2
3
اگه جریان احمدی نژاد انحرافیه، پس جرییان خاتمی و رفسنجانی چیه؟! احتمالا اصلا وجود نداشته نه؟!
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
2
2
هر دولتی که میاد شروع می کنه به تخریب دولت قبلی و وعده و وعیدهای رویایی، دقیقا همین کارو دولت روحانی مشغول انجام دادن آن است.بخاطر همینه که ما ایرانی ها هیچ وقت پیشرفت نمی کنیم.
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
واقعا شما فکر میکنی دولت قبلی به تخریب نیازی داره؟!!!
چیزی یا کسی رو تخریب میکنن که حداقل به اندازه یه سر سوزن محبوبیت داشته باشه.
هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
2
سارا خانم محبوبیت داره چه جور هم! اونایی که تو اون دولت کلاه نمدیشون شد کلاه پشمی، خونشون شد کاخ، بچشون الکی الکی شد دکتر و مدیر فلان دستگاه با میلیاردها بودجه در اختیار، اونایی که از برکت دعای فرجی که اون دوستمون با اسم "فضول" بهش افتخار کرده از خاک فلاکت به افلاک مکنت رسیدن و خودشون و خانوادشون کمتر از ب ام و سوار نمیشن و خونه زیر 1000 متر رو لونه میدونن، اونایی که رکوردهای اختلاس جهانی رو شکستن و استانداردهای خیانت در امانت رو در کل دنیا ارتقا دادن به قدری که اکشن ترین فیلمهای تخیلی سرقت و تبانی و خیانت دربرابرشون به بازیهای بچه گانه شبیه میشه برای "چندر غاز" پول، اینا که از قضای روزگار تعدادشون کم هم نیست طرفدار سینه چاک دولت قبلین و تو انتخابات دربدر جلیلی بودن و حالا هم هرکاری که "لازم یاشه" برای برگشتن به دوران طلایی اقتدارشون انجام میدن، شک نکنید!
اما اینا یه چیزو نمیدونن، اینکه ما هم هستیم و این بار دیگه اشتباه دولت خاتمی رو نمیکنیم و به خونه هامون برنمیگردیم! ما مطالباتمون رو دنبال میکنیم تا هم جریان تزویر حساب کار دستش باشه و هم دولت امید بدونه که باید به قول هاش عمل کنه و دلشم قرص باشه.
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حق با شماست
فقط دزدانی که ازشون نام بردید درصد بسیار کمی از جامعه رو تشکیل میدند
اما دکتر روحانی و کابینه شون به شدت باید به فکر فرهنگ سازی در مناطق محروم شهرستانها و روستاها باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین