|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
»
کد خبر: ۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
رئیس جمهور اوباما در روز سه شنبه ( امروز) با برخی از روسای کمیسیون های مهم مجلس سنا دیدار خواهد کرد تا در آستانه شروع مذاکرات ایران و غرب بتواند از اعمال تحریم های جدید علیه ایران جلوگیری کند.
یو اس ای تودی نوشت: رئیس جمهور اوباما در روز سه شنبه ( امروز) با برخی از روسای کمیسیون های مهم مجلس سنا دیدار خواهد کرد تا در آستانه شروع مذاکرات ایران و غرب بتواند از اعمال تحریم های جدید علیه ایران جلوگیری کند.

یو اس ای تودی نوشت: اوباما با دعوت از مسئولان رده بالای دموکرات و جمهوری خواه مجلس سنا از قسمت های امور بانگی و امور خارجه و سرویس های نظامی و دفاعی و امنیتی مجلس سنا به کاخ سفید، امروز در تلاش است بتواند برای مدتی از پیشنهاد لایحه تحریم های جدید علیه ایران جلوگیری کند.

این دیدار رئیس جمهور آمریکا با قانون مداران بارز آمریکایی در حالی بود که اسرائیل و فرانسه نیز نشان داده اند بیش از پیش در مورد روند مذاکرات دولت اوباما با ایران در مورد برنامه هسته ای ایران شک و تردید دارند.

هفته قبل نیز وزیر امور خارجه آمریکا جان کری با کمیسیون امور بانگی و مالی مجلس سنا دیدار کرد و تلاش داشت تا از اعمال تحریم های جدید علیه ایران جلوگیری کند.

منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین