|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
از طرف دیگر گفته شده ورزشگاه مدرن نقش جهان اصفهان، که در آستانه بهره برداری و افتتاح قرار دارد، قرار است میزبان این بازی بزرگ و به یادماندنی باشد.
مسوولان فوتبال اصفهان به دنبال برگزاری دیدار خداحافظی جواد نکونام در استادیوم نقش جهان هستند.

حدود یک هفته پیش بود که اعلام شد قرار است تیم ستارگان سابق لالیگا به تهران بیایند و در بازی خداحافظی جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان شرکت کنند.

از طرف دیگر گفته شده ورزشگاه مدرن نقش جهان اصفهان، که در آستانه بهره برداری و افتتاح قرار دارد، قرار است میزبان این بازی بزرگ و به یادماندنی باشد.

در همین رابطه محمد نطنزی مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان اصفهان، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اصفهان اظهار داشت:

ما در حال رایزنی با وزرات ورزش هستیم تا مجوز برگزاری بازی ستارگان سابق لالیگا - یاران نکونام در ورزشگاه نقش جهان را بگیریم.

وی ادامه داد: به هر حال این ورزشگاه مدرن قرار است بعد از 25 سال افتتاح بشود و ما به دنبال هرچه باشکوه افتتاح شدن این ورزشگاه هستیم و امیدوارم دوستان در وزارت ورزش همکاری های لازم را با هیأت فوتبال استان اصفهان جهت برگزاری این بازی در ورزشگاه نقش جهان انجام دهند
مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا تا قبل از بازی ستارگان لالیگا - یاران نکونام، بازی ایی ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد یا خیر، گفت:

افتتاحیه اصلی ورزشگاه نقش جهان در بازی ستارگان سابق لالیگا - یاران نکونام انجام خواهد شد، ولی 2 بازی جهت آماده شدن و تست این ورزشگاه در نقش جهان انجام خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین