|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیات رئیسه مجلس همچنین گفت که انتخاب نمایندگان ناظر در شوراهاو مجامع به این شرح در دستور کار مجلس قرار دارد:
اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور 203 نماینده آغاز شد.

در آغاز جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) گزارش کمیسیون‌آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه‌ تأسیس و اداره مدارس‌ و مراکز آموزشی‌و پرورشی غیر دولتی به عنوان اولین دستور کار جلسه امروز مجلس عنوان شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیات رئیسه مجلس همچنین گفت که انتخاب نمایندگان ناظر در شوراهاو مجامع به این شرح در دستور کار مجلس قرار دارد:

انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار

 انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی استاندارد .

انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان و انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی .

انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن و انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی فضایی .

انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن و انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی فناوری اطلاعات .

انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار.

انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی معادن.

 انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون‌ اقتصادی توسط مجلس به عنوان‌ناظر درکارگروه اجراء ماده(39) قانون مالیات بر ارزش افزوده .

انتخاب سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل(44) قانون اساسی.

انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در هیأت واگذاری فعالیت ها و بنگاههای دولتی به بخش غیردولتی از طریق مذاکره.

انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو در هیأت نظارت اندوخته اسکناس.

انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون‌ عمران توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های ‌کشاورزی، آب و منابع طبیعی و بهداشت و درمان توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی.

 انتخاب دو نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها .

انتخاب دو نفر از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین