|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
تاج گردون افزود: تحقق رشد هشت درصدی سرمایه گذاری براساس برنامه ششم توسعه هیچ مخالفتی با اقتصاد مقاومتی ندارد.
 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:تحقق رشد هشت درصدی سرمایه گذاری براساس برنامه ششم توسعه هیچ مخالفتی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

غلام رضا تاجگردون در گفت و گو ویژه خبری شبکه دو سیما، نرخ رشد سرمایه گذاری در سال گذشته را حدود منفی 20 عنوان کرد و گفت: برای رشد نرخ سرمایه گذاری باید الزاماتی پذیرفته شود، تامادامی که این الزمات در کشور پذیرفته نشود شاهد مثبت شدن رشد این نرخ نخواهیم بود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: برای رشد نرخ سرمایه گذاری در کشور نباید در برابر الزامات موردنیاز ایستاد و مانع اجرایی شدن آن الزمات شد.

تاج گردون در ادامه با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری انقلاب بمعنای بسته شدن درب ها نیست، خاطرنشان کرد: در فرمایشات رهبری انقلاب هیچگاه از اقتصاد مقاومتی به معنای بسته شدن درب ها یاد نشده است.

وی گفت: باید از منابع خارجی برای تولیدات بیشتر در کشور بهره برد و بهره گیری از منابع خارجی برای تولیدات بیشتر بمعنای مخالفت با اقتصاد مقاومتی نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، بهره گیری از منابع خارجی برای تولیدات بیشتر داخلی را خلاف منطق و سیاست گذاری های نظام مقدس ایران اسلامی ندانست.

تاج گردون افزود: تحقق رشد هشت درصدی سرمایه گذاری براساس برنامه ششم توسعه هیچ مخالفتی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

وی رشد نرخ سرمایه گذاری براساس برنامه ششم توسعه را هشت درصد ذکر و یادآورشد: البته این نرخ هم اکنون منفی است و امیدواریم دولت با اجرایی کردن الزمات بتواند این نرخ را به رشد مثبت هشت برساند.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، نرخ بیکاری براساس برنامه توسعه ششم را 9/4 برشمرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین