|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
هفته نامه "یالثارات" بار دیگر در مرکز توجهات در داخل ایران قرار گرفته است این بار به دلیل توهین آن نشریه به بازیگران ایرانی و نوع پوشش لباس زنان آنان.
 هفته نامه "یالثارات" بار دیگر در مرکز توجهات در داخل ایران قرار گرفته است این بار به دلیل توهین آن نشریه به بازیگران ایرانی و نوع پوشش لباس زنان آنان.

به گزارش "سايت روزنو"،"المانیتور" در گزارشي در اين مورد اشاره می کند که تیتر جنجالی مطلب شماره اخیر نشریه "یالثارات" در تاریخ 6 ژوئیه جنجال افرین شد. این سایت می نویسد"در صفحه ای کامل تصویر بازیگران در کنار همسران شان در جشنواره فیلم حافظ منتشر شده بود و این پرسش طرح شد که دیوث کیست؟ این واژه در زبان فارسی لفظی مبتذل است و به مرد بی اعتنا به روابط جنسی همسرش با مردان دیگر اطلاق می شود. یالثارات به دلیل نارضایتی از نوع پوشش زنان در این مراسم از این واژه زشت استفاده کرده است.یالثارات متعلق به گروه تندرو انصار حزب الله است که همیشه به دلیل مواضعش در حوزه سیاست داخلی ایران بحث برانگیز بوده است.

المانیتور در ادامه اشاره می کند که گروهی از بازیگران ایران و شخصیت های برجسته سیاسی به مطلب یالثارات اعتراض کردند و در این باره می نویسد:"تندترین اعتراض از سوی شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن بود که در شبکه های اجتماعی نوشت دستان دست اندرکاران یالثارات لایق گرفتن قلم نیست. او خطاب به آنان گفت که قلم را رها کرده و به همراهان خود در داعش بپیوندید. او در پایان نوشت شرم بر شما.

اما یالثارات در شماره اخیر خود به شدت به شهاب حسینی تاخته و نوشته که او گرین کارت امریکا را دارد و دو تابعیتی است این نشریه نوشته که شهاب حسینی نمی داند که بخشی از پولی که برای بازی در فروشنده دریافت کرد به طور مستقیم  از سوی حامیان داعش تامین شده است".

سعید لیلاز تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در این باره به المانیتور می گوید:"هدف یالثارات و نشریات مشابه از اقدامات اخیر مشخص است. آنان به دنبال رادیکالیزه کردن جو اجتماعی و سیاسی هستند چرا که در وضعیت آرام آنان هیچ حرفی برای زدن ندارند. با این حال، به اعتقاد من این اقدامات موجب نفرت بیش تر مردم از تندروها می شود. این اقدامات به نفع روحانی و میانه روها تمام می شود چرا که مردم از تندروها دور و به اصلاح طلبان نزدیک خواهند شد".
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین