|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
مسابقات رده های پایه فوتبال کشور دو هفته ای است آغاز شده و نفت تهران نیز مانند دیگر تیم ها با تمام قوا در این مسابقات حاضر شده است.
 مسابقات رده های پایه فوتبال کشور دو هفته ای است آغاز شده و نفت تهران نیز مانند دیگر تیم ها با تمام قوا در این مسابقات حاضر شده است.

به گزارش بانک ورزش، نکته عجیب اما همان موضوعی است که چند روز پیش به آن اشاره کردیم. عده ای از مربیانی که پیش تر در نفت تهران زیاد مورد توجه قرار نمی گرفتند، شناسنامه و مدارک بازیکنان را در اختیار گرفته اند و اجازه نمی دهند آنها به تیم اصلی نفت که به بهنام پیشرو واگذار شده بروند!

اسد عابدینی مربی سابق نونهالان نفت که حالا تیم نوجوانان غیرقانونی نفت تهران را تمرین می دهد مدارک این بازیکنان را در اختیار گرفته و به آنها قول حضور، کاپیتان شدن یا گرفتن شماره های خاص در تیم های معتبر را  می دهد. بازیکنان کم سن و سال نیز تحت تاثیر قول های این فرد همچنان در تهرانسر زیر نظر او تمرین می کنند غافل از اینکه اگر حرف او درست بود و تیمش غیرقانونی نبود، می توانستند در مسابقات حاضر شوند.

طبق شنیده ها، عابدینی به بازیکنان اعلام کرده تیمی را خریداری خواهد کرد تا با هم به آن تیم بروند. این ادعا در حالی مطرح می شود که این بازیکنان باید از نفت تهران که به بهنام پیشرو واگذار شده رضایتنامه بگیرند و بعید است با توجه به نیاز نفت تهران به برخی از این بازیکنان ، به آنها چنین اجازه ای داده شود.

این فرد البته به همین حد اکتفا نکرده و باقری، دروازه بان مطرح نوجوانان کشور که ملی پوش هم هست را به پیکان فروخته اما او تا این لحظه نتوانسته برای این تیم به میدان برود و طبق شنیده ها، بعد از این هم نمی تواند بازی کند چرا که هیات فوتبال برای عقد قرارداد او به رضایتنامه تیم سابق نیاز دارد و عابدینی و دوستانش نقشی در نفت تهران ندارند که بخواهند برای او رضایتنامه صادر کنند.

والدین فوتبالیست های نوجوان که زیر نظر این افراد در تهرانسر تمرین می کنند - و تمرین کردن شان در حالی است که لیگ آغاز شده و آنها ناباورانه بیرون مانده اند و همچنان قول هایی می شنوند که بتوانند به زودی در لیگ حاضر شوند – به خاطر اینکه عابدینی پیش تر مربی فرزندشان بوده قصد بی احترامی به او ندارند و حرمت «مربی» بودن او را نگه داشته اند اما به نظر می رسد صبر آنها کم کم رو به پایان است و وقتی متوجه شوند این فرد نمی تواند کاری برای فوتبال فرزندشان انجام دهد و خواسته یا ناخواسته در حال نابودی آینده این بازیکنان است، این احترام را هم کنار می گذارند و به شیوه دیگری رفتار خواهند کرد.

در پایان لازم به ذکر است که مدیران ورزش وزارت نفت نیز در این موضوع مقصر هستند و وقتی دستور داده شد که وزارت نفت قصد هیچگونه تیمداری در رده های مختلف ندارد، باید مدارک کلیه بازیکنان در رده های پایه و بزرگسال به مالکان جدید واگذار می شد و تنها نفراتی که قراردادشان با تیم تمام شده بود می توانستند از تیم جدا شوند و مابقی مجبور می شدند خودشان را به مربیان و مالکان تیم جدید معرفی کنند.

لیگ برتر فوتبال پایه های کشور چند روزی است آغاز شده و این بازیکنان با وجود توانایی بالا، در بلاتکلیفی محض  و بدون تیم تمرین می کنند و مشخص نیست آینده شان چه می شود. کاش یکی از مسوولان فوتبال در این خصوص پاسخگو می بود و گفته می شد این فرد چه کاره است که مدارک بازیکنان را در اختیار گرفته و به آنها اجازه حضور در تیم خودشان را نمی دهد و بعضی را با قول حضور در تیم های مطرح و بعضی دیگر را با قول خرید تیم جدید در لیگ برتر، بدون تیم نگه می دارد و اجازه نمی دهد آنها به حق خود برسند.

در روزهایی که خبرهای خوبی از وضعیت فرزندان این کشور در تیم های فوتبال شنیده نمی شود، نباید این موارد را نادیده گرفت تا خدای ناکرده اتفاقی غیرقابل بخشش رخ دهد. فوتبال ایران با رشد همین بازیکنان ساخته می شود و جلوگیری از پیشرفت آنها، جلوگیری از قدرتمند شدن تیم ملی فوتبال کشور است. پس، نیروهای نظارتی ورزش همین امروز تحقیق کنند و تکلیف بچه های این مرز و بوم را روشن کنند تا حق آنها ضایع نشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین