کد خبر: ۱۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

« ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»


روز خبرنگار روزگراميداشت حقيقت طلبي و ارج نهادن به تلاش صاحبان انديشه و قلم است.

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رساني،  نقشي حياتي در پيشبرد جوامع ايفا مي كنند. آنان با چشمان حقيقت بين و انديشه اي پويا، راويان عدالت محور رويدادها هستند كه با انعکاس صحیح و سريع اخبار رسالت بزرگ آگاهی بخشی به مردم جامعه را بر عهده دارند. مهم تر اينكه واسطه ای قابل اعتماد بین مردم و مسئولان بشمار می آیند و در كنار اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها، در جايگاه نا صحاني مشفق در مسير پیگیری و حل مشکلات مردم، مسئولان را راه مي نمايند و ياري مي رسانند.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز گراميداشت یاد و خاطره تمامي شهدای عرصه قلم است که با نثار خون خويش به قلم و قداست آن سوگند ياد كرده و به شرافت حرفه ارزشمند خبرنگاري اعتباری فزون‌تر بخشیدند. بلند انديشاني كه در مسیر بازگویی و باز نمایی حقایق جامعه از هيچ كوششي فرو گذار نكرده و روشنی و حقیقت نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

ضمن تبريك اين روز گرانقدر به تمامي خبرنگاران سخت كوش ميهن اسلامي و با آرزوی سلامتی و بهروزی خانواده بزرگ و اثر گذار رسانه، امید است که با استعانت از خداوند متعال، در هر شرايطي بر محور عدالت و همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای گام برداريد تا  فضای رسانه ای كشورمان، همواره مبين فرهنگ غني و اخلاق اسلامي بوده، نشاط و پويايي نيز در بطن جامعه قوت گيرد.

از خداوند متعال براي يكايك خبرنگاران عزيز كشورمان سعادت، سلامت و توفيق خدمتي موثر مسئلت دارم.

                                                                علي اصغر مونسان

                                         رییس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین