|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
بازار بلیت فروشی هم بسیار داغ است و بازار سیاه نیز آغاز شده‌است. با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود بسیاری از ورزش دوستان به دنبال تهیه بلیت برای حضور در داخل ورزشگاه هستند.
ماموران نظامی برزیل تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف ورزشگاه ماراکانا میزبان مراسم افتتاحیه المپیک ریو ایجاد کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،در فاصله چند ساعت باقی مانده تا آغاز مراسم افتتاحیه المپیک ریو اطراف محل برگزاری مراسم مملو از جمعیت شده و جمعیت زیادی به دنبال حضور در ورزشگاه ماراکانا هستند تا بتوانند از نزدیک افتتاحیه را تماشا کنند. تدابیر امنیتی پلیس ریو بسیار زیاد است و هلیکوپترهای نظامی نیز بارها و بارها از روی جمعیت اطراف ورزشگاه پرواز می‌کنند.

به توجه به حمله‌ای که امروز در ریودوژانیرو اتفاق افتاد تدابیر امنیتی بسیار بیشتر از قبل شده‌است.









بازار بلیت فروشی هم بسیار داغ است و بازار سیاه نیز آغاز شده‌است. با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود بسیاری از ورزش دوستان به دنبال تهیه بلیت برای حضور در داخل ورزشگاه هستند.

به نظر می‌آید ارتش با تجهیزات کامل در خیابان‌ها حاضر شده و با استفاده از هلیکوپتر،‌ نفر بر و ماشین‌های ضدشورش و نیروهای کامل در محل برگزاری افتتاحیه مستقر شده‌است تا از اتفاق‌های ناگوار جلوگیری کند.

به گزارس ایسنا،خبرنگاران از رسانه‌های مختلف از سراسر جهان در بیرون از ورزشگاه حضور دارند و اتفاق‌های مختلف را تحت پوشش خبری قرار می‌دهند.

محدوده فضای امنیتی هم اطراف ورزشگاه وجود دارد و ماموران امنیتی در تمامی خیابان‌های اطراف مستقر شده‌اند. با اینکه امروز روزی تعطیل در برزیل بود اکثر مردم در زمان انتقال مشعل به نشانه اعتراض در خیابان بودند و به شدت به برگزاری این بازی‌ها انتقاد کردند.

چهار ساعت تا افتتاحیه المپیک ریو باقی مانده اما اشتیاق زیادی از مردم برای حضور در ورزشگاه و مراسم افتتاحیه دیده نمی‌شود.
نکته جالب توجه دیگر این است که هنگام ورود خبرنگاران به ورزشگاه ماموران انتظامی آنها را نیز تفتیش بدنی می‌کردند.

کلیه تجهیزات خبرنگاران چک می‌شود و بازرسی‌های بدنی به دقت انجام می‌شود.

عدم استقبال مردم برزیل از مراسم افتتاحیه از نکات جالب توجه المپیک ریو است. مردم برزیل در روز حمل مشعل المپیک هم اعتراض‌هایی به میزبانی کشورشان از المپیک داشتند.

ورزشگاه ماراکانا 85 هزار نفر جمعیت دارد اما در فاصله دو ساعت مانده به آغاز افتتاحیه تنها 2 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

اینترنت ضعیف ورزشگاه کار خبر رسانی خبرنگاران حاضر در المپیک را نیز دشوارتر کرده‌است.

کاروان ایران با نام امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه المپیک با پرچمداری زهرا نعمتی رژه رفت.

 مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک در ریو از ساعت 3:30 بامداد به وقت ایران برگزار شد و کاروان ایران با پرچمداری زهرا نعمتی رژه رفت..

کاروان یونان به عنوان میزبان اولین دوره بازی‌های المپیک به مانند تمام دوره‌های گذشته اولین تیمی بود که در مراسم افتتاحیه در رژه حضور داشت.

کاروان ایران نیز  با نام امام رضا (ع) در این مراسم با پرچمداری زهرا نعمتی ملی‌پوش تیر و کمان ایران در رژه حضور داشت.

حدود 20 ثانیه از رژه کاروان ایران در پخش تلویزیونی رسمی مسابقه‌ها به صورت زنده پخش شد.

برای دیدن تصاویر افتتاحیه المپیک ریو 2016 اینجا کلیک کنید



برای دیدن فیلم برافراشتن پرچم ایران و روشن شدن مشعل المپیک 2016 اینجا کلیک کنید














ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین