|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
در هفته سوم لیگ برتر دو تیم صنعت نفت تهران و پدیده خراسان به مصاف هم می‌روند.
سرمربی نفت گفت: در دیدار خانگی باید دست پر باشیم، زیرا هفته بعد بازی سختی در اهواز داریم.

در هفته سوم لیگ برتر دو تیم صنعت نفت تهران و پدیده خراسان به مصاف هم می‌روند.

علی دایی سرمربی تیم صنعت تهران در نشست خبری پیش از  این دیدار  گفت: با توجه به شکست در بازی گذشته همه توانمان را برای برد پدیده بکار می‌بریم، فقط برای برد به زمین می‌رویم و باخت هفته گذشته شرایط سخت خواهد شد، اما باید روز به روز بهتر شویم.

وی ادامه داد: در مدت اخیر تمرینات مناسبی انجام نشد و فشار تمرینات باعث شد تا یکی دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشیم، اما سایر بازیکنان خیلی زیاد تلاش می‌کنند و امیدوارم مزد زحمت‌مان را فردا با گرفتن سه امتیاز بگیریم.

دایی یادآور شد:  پدیده تیم خوب با مربی با دانشی دارد و توانست در دو هفته اول یک برد و یک مساوی به دست آورد اما در دیدار خانگی باید دست پر باشیم، زیرا هفته بعد بازی سختی در اهواز خواهیم داشت.

دایی درباره عملکرد شاگردانش که موقعیت گلزنی بسیاری از دست می‌دهند، افزود: یک ماه و نیم از سایر تیم‌ها عقب هستیم و باید با تمرینات بیشتر این کار را انجام دهیم. البته بعد ازبازی با استقلال خوزستان تعطیلات لیگ می‌تواند به ما کمک کند. از طرفی هم جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم هرچند که فعلا با همین داشته‌هایمان کار را پیش می‌بریم اما ما در بازی‌هایمان خیلی خوب حریفانمان را تحت فشار قرار می‌دهیم و حتی در بازی‌ قبل 10 کرنر و ضربه ایستگاهی گرفتیم که باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه در لیگ شانزدهم داوری‌های مسابقات هم‌سطح بازی‌ها بوده، اظهار داشت: خبرنگاران باید این مسئله را انعکاس دهند، زیرا ما مربیان اگر حرفی بزنیم خیلی زود علیه ما جبهه می‌گیرند، دقیقه 40 بازی با سپاهان اگر برای ما پنالتی می‌گرفتند و به گل می‌رسیدیم شرایط بازی فرق می‌کرد؛ حتی دقیقه 80 هم یک پنالتی برای نفت گرفته نشد شاید ما اگر دقیقه 40 گل می‌زدیم سیستم‌مان را عوض می‌کردیم و برنده می‌شدیم.

وی ادامه داد: نفت از داوری ضرر دیده و نباید کاری کنیم که حالا که بخش خصوصی به فوتبال آمده آنها فراری شوند، فوتبال ایران بدهی زیادی دارد و اگر بخش خصوصی هم برود دیگر چیزی نخواهد داشت، و قضاوت‌ها باید عادلانه باشد، البته اعتقاد من این نیست که به نفع  گرفته شود بلکه می‌خواهیم حق‌مان را بدهند اما متاسفانه برخی سوت‌ها به ضرر تیم هست.

سرمربی نفت درباره اتفاقاتی که چند روز گذشته در باشگاه نفت رخ داد و عده‌ای از طلبکاران با فریاد خواهان طلب‌شان بودند، گفت: اعتقاد دارم، باید با مالکان جدید همکاری شود تا مشکلات حل گردد، هیچ کجا هیچ کس با داد و فریاد به نتیجه نمی‌رسد و باید همه دست به دست هم دهیم تا روند خوبی طی شود.

وی درباره اینکه برخی از باشگاه‌های بزرگ کشور با سرپرستی اداره می‌شوند، افزود: من در حدی نیستم که در این باره نظر بدهم، برخی می‌گویند سرپرست برای یک مدت کوتاه است اما می‌بینیم که برخی از سرپرست‌ها تا دوسال هم در کارشان باقی می‌مانند، کسانی که این عزل و نصب‌ها را انجام می‌دهند باید در این باره پاسخ دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین