کد خبر: ۱۱۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
خبرنگاری از منصوریان درخصوص انتشار رقم قرارداد مربیان و بازیکنان سوال پرسید. سرمربی استقلال در واکنش به این سوال خاطر نشان کرد: «زمانی که در نفت تهران حضور داشتم، از 2 ساعتی که حرف می‌زدم تنها 2 دقیقه‌اش چاپ می‌شد.
سرمربی استقلال گفت: افشارزاده در نقل و انتقالات بسیار به ما کمک کرد و شجاعانه قدم برداشت. او به نوعی پدر ورزش ما محسوب می‌شود.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «ما فردا میزبان تیم خوب و مردمی صنعت نفت آبادان هستیم. خیلی خوشحالیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر آمده است. جنب‎وجوش جوش فوتبال خوزستان در آبادان است و مردم این شهر با فوتبال زندگی می‎کنند. به آنها خوش‎آمد می‎گویم و امیدوارم میزبانی خوبی از این تیم داشته باشم.»

وی افزود: «باید به بهرام افشار زاده خسته نباشید بگویم، او یکی از باعث و بانی‌های آمدنم به خانه‌ام بود. افشارزاده در نقل و انتقالات بسیار به ما کمک کرد و شجاعانه قدم برداشت. او به نوعی پدر ورزش ما محسوب می‌شود. همچنین به رضا حسنی‌خوی عزیز خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم قدمش باعث خیر و برکت در استقلال شود. او نیز مانند همه مدیران پیشین در 35 سال گذشته که تلاش کردند از نام استقلال دفاع کنند، از این باشگاه دفاع خواهد کرد.»

سرمربی استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این که استقلال در 2 دیدار گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده و این مسئله نگران کننده است، گفت: «برای شما نگران کننده است، برای من اصلا نگران کننده نیست. تیم‌هایی که فشار بدنسازی زیادی پشت سر بگذارند، دچار چنین مسائلی می‌شوند. از طرفی استقلال به خاطر فینال جام حذفی تمریناتش را دیر آغاز کرد. همچنین 8 بازیکن جدید به تیم اضافه شدند.»

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه تغییر و تحولات در باشگاه استقلال چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: «این مسئله هم جنبه مثبت دارد و هم منفی. فکر می‌کنم سال 1376 حسنی‌خو همراه ما برای بازی در عراق همسفر شده بود و می‌دانم او استقلالی است و خیالمان از بابت سلامت اخلاقی او تضمین است. وجه مشترک من و حسنی‌خو مبارزه با دلالیسم است، من بیشتر جنبه مثبت این قضیه فکر می‌کنم. حسنی‌خو طبق توانایی‌اش در وزارت ورزش فضا برای او باز است. هرچند از صمیم قلب به افشار‌زاده خسته نباشید می‌گویم. من همیشه گفته‌ام مدیون کسانی هستم که در زندگی من تاثیر گذاشته‌اند.»

وی در خصوص ضعف خط دفاعی استقلال و عملکرد ضعیف محمد حسین کنعانی‌زادگان عنوان کرد: «نفراتی که در خط دفاعی جذب شده‌اند، در حد و قواره استقلال بودند. یکی از دلایل جذب کنعانی‌زادگان سن کم او بود و این بازیکن می‌تواند آینده استقلال را تضمین کند. او در 22 سالگی در 2 سال اخیر به اردوهای تیم ملی دعوت شده است. 27 سال پیش رضا حسن‌زاده نیز به همین شکل به استقلال آمد و تبدیل به یک ابر دفاع شد. کنعانی‌زادگان را با همین نگاه جذب کردیم و پیش از این که قرارداد ببندد، در تست سلامت پزشکی شرکت کرد.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «یکی از دلایلی که کنعانی‌زادگان مصدوم شد، تلاش بیش از حد او و نشان دادن این تلاش به هواداران بود. به او گفتم اگر کنعانی‌زادگان اردوی تیم امید باشد، برای ما کافی است. من از کنعانی‌زادگان راضی هستم و او تبدیل به یک فوق ستاره خواهد شد. در مورد عدم جذب پادوانی باید بگویم که ما بیشتر از 6 بازیکن نمی‌توانستیم جذب کنیم. من از رابسون و مگویان راضی هستم اما اگر خدایی نکرده کنعانی‌زادگان به خاطر مصدومیت فصل را از دست بدهد، به فکر جذب یک مدافع خواهیم بود.»

خبرنگاری از منصوریان درخصوص انتشار رقم قرارداد مربیان و بازیکنان سوال پرسید. سرمربی استقلال در واکنش به این سوال خاطر نشان کرد: «زمانی که در نفت تهران حضور داشتم، از 2 ساعتی که حرف می‌زدم تنها 2 دقیقه‌اش چاپ می‌شد. من با یک ذوقی پس از پایان صحبت‌هایم در کنفرانس مطبوعاتی به داخل خودرو می‌رفتم اما متوجه می‌شدم که تنها 20 درصد حرف‌هایم منتشر شده است. زمانی هم که از خبرنگار سوال می‌کردم که چرا همه صحبت‌هایم منتظر نشده است، پاسخ می‌داد که نیازی نبود که همه صحبت‌ها انتشار پیدا کند.»

منصوریان ادامه داد: «در استقلال تجربه دیگری کسب کردم و این تجربه قبل از بازی با استقلال خوزستان مشخص شد. از این پس تصمیم گرفتم که تنها از کنفرانس به کنفرانس صحبت کنم و اگر مطلب دیگری باشد از طریق سایت باشگاه مطرح می‌کنم. هر جایی از طرف من حرفی دیدید، بدانید دروغ محض است. در اینجا حرف نزده را چاپ می‌کنند، چه برسد به این که حرفی زده شود.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین