|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
در طرف مقابل احمد موسی خرید جدید لسترسیتی که از زسکا به این تیم انگلیسی موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند تا این دیدار با برتری 4 بر 2 بارسلونا به پایان برسد.
بارسلونا توانست با نتیجه 4 بر 2 لسترسیتی را در دیداری دوستانه شکست دهد و دیدار بزرگداشت وین رونی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای دوستانه تیم های باشگاهی قبل از شروع لیگ های داخلی، چند دیدار مهم برگزار شد که در یکی از دیدارها بارسلونا در فرندز آره نا سوئد موفق شد با نتیجه 4 بر 2 لسترسیتی را شکست دهد. در این دیدار در این بازی مونیر بازیکن جوان بارسلونا در همان نیمه نخست موفق شد 2 بار برای تیمش گلزنی کند. لوئیس سوارس و رافا موئیکا نیز دیگر گل های بارسلونا را به ثمر رساندند.

در طرف مقابل احمد موسی خرید جدید لسترسیتی که از زسکا به این تیم انگلیسی موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند تا این دیدار با برتری 4 بر 2 بارسلونا به پایان برسد.

در دیگر دیدار که به منابت بازی بزرگداشت وین رونی برگزار شد، دو تیم منچستریونایتد تیم فعلی رونی برابر اورتون تیم سابق این بازیکن به میدان رفتند. در نیمه نخست حضور زلاتان ایبراهیموویچ و نیمکت نشینی ماتا و مخیتاریان باعث شد تا رونی پشت سر زلاتان بازی کند. همچنین لوک شاو نیز که مدت ها مصدوم بود در این دیدار در اولدترافورد بعد از مدت ها به میدان رفت.

زلاتان در این بازی یکی دو موقعیت برای بازکردن دروازه اورتون داشت. یک بار نیز در اواسط نیمه نخست شوت لوک شاو با اختلاف کمی به بیرون رفت. البته اورتون نیز دست و پابسته نبود و با حرکات خوب لوکاکو یکی دو موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد که دخیا مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در نهایت نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اولین حضور مورینیو در اولدترافورد در نیمه نخست بدون گل باشد.

در نیمه دوم نیز دو تیم دست به چند تغییر زدند و تقریبا با تیم دوم خود در زمین حاضر شدند که باز هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

منچستریونایتد باید یکشنبه در ورزشگاه ویمبلی برابر لسترسیتی به میدان برود که این دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس یا همان جام خیریه است که یک هفته قبل از شروع لیگ برتر برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین