کد خبر: ۱۱۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
وزیر دفاع ترکیه همچنین درباره بازداشت‌های اخیر در میان نظامیان گفت: «بازداشت‌ها همچنان ادامه دارد و این در حالی است که طبق بررسی‌ها، 311 نظامی که در میان آن‌ها نه ژنرال وجود دارند، فراری هستند.
وزیر دفاع ترکیه از وجود بیش از 300 نظامی فراری ازجمله نه ژنرال به دنبال شکست پروژه کودتا در این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید ، فکری اشیک در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان ترک درباره جشن روز ارتش گفت: «30 آگوست (9 شهریور) روز ارتش است، ولی ما در ترکیه شاهد وضع حالت فوق‌العاده هستیم و در حالتی از نگرانی پس از کودتا به‌سر می‌بریم. طبعا ترجیح این است که در چنین وضعی جشن روز ارتش همچون گذشته برگزار نشود.»

به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)،وی درباره بسته شدن مدارس نظامی تاکید کرد: «سازمان تروریستی فتح‌الله گولن این مدارس را تبدیل به آشیانه خود کرده بود و خواستم که آن را منحل کنم. این انحلال شامل همه دانش‌آموختگانی می‌شود که از سال 2000 تا 2014 (1379 تا 1394) توانسته بودند در امتحانات مدارس نظامی رتبه کسب کنند.»

وزیر دفاع ترکیه همچنین درباره بازداشت‌های اخیر در میان نظامیان گفت: «بازداشت‌ها همچنان ادامه دارد و این در حالی است که طبق بررسی‌ها، 311 نظامی که در میان آن‌ها نه ژنرال وجود دارند، فراری هستند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین