|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
سرمربی سپاهان می‌گوید پس از شکست مقابل پدیده در بازی خانگی لازم بود که مقابل نفت به پیروزی دست یابند و از این موضوع خوشحال است.
 سرمربی سپاهان می‌گوید پس از شکست مقابل پدیده در بازی خانگی لازم بود که مقابل نفت به پیروزی دست یابند و از این موضوع خوشحال است.

عبدالله ویسی پس از کسب نخستین سه امتیاز به همراه سپاهان در لیگ شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و پس ویسی: با آمدن حاج‌صفی، هواداران بیشتر ما را حمایت می‌کننداز شکست برابر پدیده در بازی خانگی نیاز داشتیم که در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسیم. کسب سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با هواداران این تیم آشتی کرده گفت: ما با آن‌ها آشتی بودیم و فکر می‌کنم اولین باری بود که سپاهان از حریفش عقب بود اما هواداران ۹۰ دقیقه این تیم را تشویق کردند. پس از اضافه شدن محرم نویدکیا و حاج‌صفی، هواداران بسیار بیشتر از گذشته تیم را حمایت می‌کنند و امیدوارم آن‌ها را راضی نگه داریم.

او در پاسخ به این سوال که تیمش در فصل نقل و انتقالات کم سروصدا بود و به نظر می‌رسد با این روند می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد گفت: بحث قهرمانی مطرح نیست. ما می‌خواهیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. می‌خواهیم تمام برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. ما توانستیم خواسته‌های باشگاه و هواداران را به جا بیاوریم. در تیم انقلاب کردیم، هزینه‌ها را کاهش دادیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و می‌خواهیم مردم راضی باشند.

ویسی درباره بازی دادن به بازیکنان جوان و کم‌نام و نشان در تیم‌هایی که هدایت‌شان را بر عهده داشته گفت: این فلسفه کاری من است. می‌توانم با بازیکنان جوان و باانگیزه بهتر کار کنم. در صبای قم این کار را انجام دادیم و نتیجه داد. در پیکان هم می‌توانست این اتفاق بیفتد اما کارهایمان خوب پیش نرفت. در استقلال خوزستان موفق بودیم اما سپاهان جایگاه ویژه‌ای دارد و تمرکز زیادی روی موفقیت با این تیم گذاشته‌ام.

به گزارش ایسنا، او درباره بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال خوزستان هم گفت: من با استقلال زندگی کردم.(یکشنبه) پیروزی این تیم برابر استقلال را به آنها تبریک گفتم. بازیکنان این تیم بسیار بانشاط بازی می‌کنند و من دوست دارم همیشه کنارشان باشم اما اکنون به سپاهان عرق دارم و همیشه گفته‌ام که سپاهانی‌ام. بازی با این تیم سخت است و من امیدوارم این بازی زیبا و تماشاگرپسند باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین