|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
وقتی در این مصاحبه از کلینتون پرسیده شد که آیا اعتقاد دارد که پوتین می‌خواهد که ترامپ برنده انتخابات نوامبر (آبان ماه) باشد، پاسخ داد که نمی‌خواهد چنین نتیجه‌گیریی داشته باشد.
هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت سرویس‌های امنیتی روسیه، رایانه‌های کمیته ملی حزب دموکرات را هک کرده‌اند و دونالد ترامپ رقیبش را متهم کرد که از ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه حمایت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،هیلاری کلینتون در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس نیوز گفت: «ما می‌دانیم که سرویس‌های امنیتی روسیه، ایمیل‌های حزب دموکرات را هک کرده‌اند و می‌دانیم که دونالد ترامپ علاقه زیادی به حمایت از پوتین نشان داده است.»

دولت آمریکا هنوز به طور رسمی روسیه را مسئول هک ایمیل‌های حزب دموکرات که نشان می‌دهد کمیته مرکزی این حزب برخلاف قوانین و مقرارات انتخاباتی دموکرات‌ها در کارزار انتخاباتی درون حزبی از کلینتون در برابر رقببش برنی ساندرز حمایت کرده‌اند، ندانسته است. اما کارشناسان آمریکایی اعتقاد دارند که دولت روسیه باید عامل هک این ایمیل‌ها باشد.

به نقل از رویترز، وقتی در این مصاحبه از کلینتون پرسیده شد که آیا اعتقاد دارد که پوتین می‌خواهد که ترامپ برنده انتخابات نوامبر (آبان ماه) باشد، پاسخ داد که نمی‌خواهد چنین نتیجه‌گیریی داشته باشد.

وی افزود: «اما من فکر می‌کنم وقایعی درباره مسائل جدی مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ما و در دموکراسی ما در حال رخ دادن است.»

 ادعای کلینتون درباره مداخله روسیه در هک ایمیل‌های حزب دموکرات در حالی انجام شده است که کاح کرملین پیشتر به صورت رسمی این موضوع را رد کرده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین