|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
«شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی، بعد از ساخت و ارائه به بازار با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و نظر طیف متفاوتی از مخاطبان را به سوی خود جلب کرد.
 «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی، بعد از ساخت و ارائه به بازار با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و نظر طیف متفاوتی از مخاطبان را به سوی خود جلب کرد.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی، بعد از ساخت و ارائه به بازار با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و توانست نظر طیف متفاوتی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. حالا مدتی است که زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت «شهرزاد 2» به گوش می رسد. اخباری که صحت آن به تایید دست‌اندرکاران این مجموعه رسیده است.

طبق پیگیری‌های ما حسن فتحی و نغمه ثمینی با جدیت تمام در حال نگارش فیلمنامه بخش دوم «شهرزاد» هستند و تا به امروز نیمی از فیلمنامه آن آماده شده است.

ظاهراً مانند بخش اول «شهرزاد» و طبق خواسته تهیه‌کننده این اثر باید تمام قسمت‌های «شهرزاد 2» که بین 24 تا 26 قسمت است، آماده شود تا پس از آن حسن فتحی به عنوان کارگردان، اواسط شهریور شروع به فیلمبرداری کند.

شعار تهیه‌کننده «شهرزاد» که به حقیقتی مطلق تبدیل شد و می‌تواند به عنوان برنامه‌ای سازمان یافته در ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی سرلوحه قرار بگیرد، این بود که باید به مخاطب احترام گذاشت و این امرتحقق نمی یابد مگر اینکه همه چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش برود.

به عنوان نمونه تهیه کننده «شهرزاد» تا زمان پایان نگارش آخرین قسمت اجازه آغاز فیلمبرداری نداد، دی وی دی های این سریال تا پایان فیلمبرداری آخرین قسمت توزیع نشد، در مراسم‌هایی قبل و بعد از توزیع سراسری مجموعه از عوامل و بازیگران آن تقدیر به عمل آمد. هنرمندانی همچون علی نصیریان که در پی همه این تلاش ها در نهایت به شعور، خواسته، هزینه و وقتی که مخاطب صرف می‌کند، احترام گذاشته می شود.

قرار است «شهرزاد 2» ادامه خط داستانی «شهرزاد 1» باشد، البته با رویکردی جذاب‌تر. اگر «شهرزاد 2» هم موفقیتی چون قسمت اول این سریال را کسب کند، احتمال دارد قسمت سوم آن هم ساخته شود که طرح قصه آن در حال بررسی است.

در خصوص بازیگران و عوامل نیز ظاهرا همه بازیگران قبلی آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند اما تا زمان ثبت قرارداد احتمال تغییراتی وجود دارد.

«شهرزاد 2» در بخش فنی نیز شاهد تغییراتی خواهد بود و یکسری نیروهای جدید به پروژه اضافه خواهند شد.

لوکیشن‌های این اثر نیز با توجه به اینکه بستر «شهرزاد 2» از لحاظ بازه زمانی تغییر نخواهد کرد، آنچنان تغییراتی را به دنبال نخواهد داشت و فقط تعدادی لوکیشن‌های خارجی به آن اضافه خواهد شد. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین