|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان روز پنج شنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و مالی ،گفت: امروز ما شاهد عزم دو کشور ایران و مالی برای گسترش همه جانبه روابط هستیم.
 محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و مالی ،گفت: امروز ما شاهد عزم دو کشور ایران و مالی برای گسترش همه جانبه روابط هستیم.

وزیر امور خارجه ایران، افزود: مالی به عنوان مهد تمدن اسلامی برای ما کشوری عزیز و با اهمیت است و در این راستا جمهوری اسلامی از هیچ کمکی به آنان دریغ نمی کند و امیدواریم تا اتحاد و صلح در اینجا به ثمر نشسته و این کشور به سمت توسعه هر چه بیشتر حرکت کند.

ظریف با اشاره به حضور فعالان بخش خصوصی و دولتی در این سفر ادامه داد: خوشحالم که از ایران دو بخش خصوصی و دولتی در این سفر حضور دارند و در اینجا نیز فعالان اقتصادی مالی حضور دارند که این نشانه عزم دو دولت برای همکاری های اقتصادی است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: هیات اقتصادی همراه بنده در این سفر یکی از بزرگترین هیات هایی است که همراه یک وزیر ایرانی سفر کرده که این هیات در زمینه های مختلف راه و سد سازی، نیرو، علم و فناوری، بهداشتی و امور بانکی فعال هستند.

ظریف اظهار داشت: حضور این هیات بزرگ ایرانی از بخش دولتی و خصوصی نشانه عزم ما برای برقراری ارتباط با کشورهای غرب آفریقاست.

وزیر امور خارجه ایران در آخرین مرحله از سفر آفریقایی خود امروز وارد کشور مالی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین