|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
این شرکت همچنین از پرسنل خود درخواست کرد از بازی کردن پوکه‌مون گو در ساعت کاری خودداری کنند.
شرکت «توکیو الکتریک پاور» از مسئولان بازی پوکه‌مون گو خواست از نزدیک شدن غول های این بازی به تاسیسات اتمی ژاپن جلوگیری کنند.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت «توکیو الکتریک پاور» که مسئول اداره سه پایگاه اتمی ژاپن به نام‌های فوکوشیما-1، فوکوشیما-2 و کاسیوادزاکی-کاریوا است، اعلام کرد که دست کم یک غول پوکه‌مون در منطقه مربوط به پایگاه‌های اتمی یافت شده است.

این شرکت همچنین از پرسنل خود درخواست کرد از بازی کردن پوکه‌مون گو در ساعت کاری خودداری کنند.

خبرگزاری تاس گزارش کرد: «پیشتر مرکز ملی مقابله با حوادث، وابسته به کابینه ژاپن، از شهروندان درخواست کرد هنگام بازی پوکه‌مون گو، به رعایت اصول امنیتی پایبند باشند و از نزدیک شدن به ریل راه‌آهن یا شکار غول‌های پوکه‌مون در حال رانندگی خودرو و دوچرخه‌سواری خودداری کنند.»

مرکز ملی مقابله با حوادث همچنین از کاربران بازی پوکه‌مون گو خواست به هیچ عنوان به مناطق ممنوعه نزدیک نشوند، حتی اگر غول‌های پوکه‌مون در آن منطقه دیده شوند.

پوکه‌مون گو، نوعی بازی مبتنی بر واقعیت مجازی است که تب آن سراسر جهان را فراگرفته است. در این بازی، کاربران، دوربین گوشی همراه خود را باز می‌گذارند و در منطقه‌ای که حضور دارند، غول‌های پوکه‌مون را مشاهده می‌کنند و برای دریافت امتیاز، باید آن‌ها را شکار کنند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین