|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
ظریف منش ضمن تبریک عید سعید فطر به کارکنان بنیاد بین المللی غدیر گفت: دو ماه وقت مانده به عید سعید قربان که آغاز دهه امامت و ولایت می باشد باید از این فرصت باقیمانده نهایت استفاده را نمود.
آیین نکوداشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی دبیر کل فقید بنیاد بین المللی غدیر در شهریور امسال برگزار می شود.

حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر در جلسه شورای معاونین بنیاد بین المللی غدیر اظهار کرد: آیین نکوداشت  آیت الله ابوالقاسم خزعلی دبیر کل فقید بنیاد بین المللی غدیر در شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

ظریف منش ضمن تبریک عید سعید فطر به کارکنان بنیاد بین المللی غدیر  گفت: دو ماه وقت مانده به عید سعید قربان که آغاز دهه امامت و ولایت می باشد باید از این فرصت باقیمانده نهایت استفاده را نمود.

وی بیان کرد: بحمدالله برنامه های سال ۹۵ قبل از سال و در اسفند ماه به استان ها ابلاغ گردیده است و انشا الله امسال بیش از یک صد هزار برنامه داریم و سعی خواهیم کرد که برنامه ها بیشتر دستور العمل اجرایی داشته باشند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: امسال همایش ها و جشنواره های متعددی داریم که از جملۀ آنها می توان به همایش استان گیلان، همایش در استان گلستان، همایش دانشگاه امام حسین (ع) و جشنواره بین المللی شعر غدیر اشاره کرد.

ظریف منش افزود: از جمله کارهای برجسته ای که امسال قرار است انجام دهیم برگزاری کارگاههای غدیر شناسی میباشد که ان شا الله امسال برای یک میلیون نفر اجرایی میکنیم.

وی ادامه داد: امسال مانند سال گذشته اطعام سراسری در کشور داریم که پیش بینی شده برای یک میلیون نفر انجام بپذیرد و سهم هر استان نیز ۳۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ نفر می باشد.

 مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در بخش پایانی گفتگوی خود اعلام کردند همایش نکوداشت مرحوم آیت الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد نیز در شهریور ماه برگزار می گردد وی گفت : این نکوداشت شامل بخش های مختلفی می باشد که به تصویب هیئت مدیره بنیاد نیز رسیده است از جمله مجموعه همایش، چاپ کتاب، فیلم و ویژه نامۀ خاص مرحوم آیت الله خزعلی است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: از نمایندگی های بنیاد بین المللی غدیر در استان ها وشهرستانها خواسته شده که اگر عکس یا نوشته و فیلمی از ایشان دارند به بنیاد مرکز جهت جمع آوری ارائه نمایند و همین جا از مردم  عزیز کشورمان نیز در خواست می شود اگر راجب آیت الله خزعلی مطالبی دارند به دفتر مرکزی بنیاد ارسال نمایند بفرستند.

وی افزود: آیت الله خزعلی علاوه براینکه از بزرگان انقلاب اسلامی و یار دیرین امام ورهبری بودند در کنار علما بزرگ همچون علامه میر حامد حسین و علامه امینی صاحب کتاب گرانسنگ الغدیر با تأسیس بنیاد بین المللی غدیر قدمی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در جامعه برداشت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین