|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مهلت ارسال فیلم های این مسابقه 15 آگوست 2016 (برابر با 25 مرداد 1395) خواهد بود. هر یک از شرکت کنندگان می تواند حداکثر 3 فیلم ارسال نماید.
در رقابت ویدیویی سال 2016 سازمان بین المللی استاندارد ( ایزو ) ، جهانی بدون استانداردهای بین المللی را به تصویر درآورید و نشان دهید زندگی بدون استانداردهای مورد اعتماد برای کیفیت، ایمنی، انطباق و غیره تا چه اندازه دشوار خواهد بود.

برای مشارکت در این رقابت، به مواردی که در جهان عاری از استانداردهای بین المللی کارکرد نخواهند داشت یا به آن اعتماد اندکی خواهد بود بیندیشید و آن رویداد را در یک ویدیوی 15 ثانیه ای به تصویر درآورید. خالق ویدیوی برنده جایزه نقدی به مبلغ 1500 فرانک سوئیس را بدست خواهد آورد و به هر یک از سه ویدیوی برتر دیگر در این مسابقه مبلغ 500 فرانک سوییس جایزه نقدی اهدا خواهد شد.  

مهلت ارسال فیلم های این مسابقه 15 آگوست 2016 (برابر با 25 مرداد 1395) خواهد بود. هر یک از شرکت کنندگان می تواند حداکثر 3 فیلم ارسال نماید.

این رقابت ویدیویی، بخشی از رویداد روز جهانی استاندارد در 14 اکتبر است که موضوع امسال آن "استانداردها اعتماد می آفرینند" خواهد بود.

روز جهانی استاندارد در 14 اکتبر هر سال گرامیداشت این رویداد بین المللی از سال 1970 است که با همکاری سه سازمان بین المللی ISO، IEC و ITU از تلاشها و همکاریهای هزاران کارشناس در بخش های دولتی و خصوصی که با صرف وقت و انرژی خود به تدوین استانداردهای بین المللی می پردازند تقدیر به عمل می آید.

استانداردهای بین المللی ارایه کننده اجماع میان کارشناسان ارشد جهان در بخش های صنعتی، انرژی، تجهیزات، حمل و نقل، سیستم های مدیریت، تغییرات اقلیمی، بهداشت، ایمنی، اطلاعات و فناوری های ارتباطات است. این کارشناسان با به اشتراک گذاشتن دانش خود در خدمت منافع عمومی به گرد هم می آیند تا استانداردهای بین المللی ایی را تدوین نمایند که پیوند دهنده ما با شیوه های ارتباطی قابل اعتماد، دستورالعمل ها و چارچوبهای مورد اعتماد برای همکاری است.
 گفتنی است ، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه ، می توانند ویدیوی تهیه شده را با عنوان" مسابقه ویدیویی 2016 ایزو " به نشانی standard@isiri.org.ir ارسال و با شماره 32807045- 026  تماس حاصل نمایند.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین