|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
وی در ادامه افزود: من نیز در جوانی علاقه زیادی به عرصه مطبوعات داشتم و فعالیت‌هایی نیز انجام می‌دادم که با توجه به مشغله کاری در چند سال گذشته نتوانسته‌ام دیگر به این مقوله بپردازم.
سومین نشست سراسری خبرگزاری برنا با حضور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و اعضای تحریریه این خبرگزاری و همچنین سرپرستان خبرگزاری برنا در استان‌ها در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستاوردهای خوبی که این خبرگزاری در دو سال گذشته به دست آورده است، اظهار داشت: بسیار ممنونم از دست‌اندرکاران این خبرگزاری از سراسر کشور که به عنوان زیر مجموعه‌ای از این وزارت‌خانه زحمات بیشماری را در این مدت انجام داده‌اند و تلاش می‌کنند به عنوان رکن چهارم هدف والایی را در جامعه دنبال کنند.

وی در ادامه افزود: من نیز در جوانی علاقه زیادی به عرصه مطبوعات داشتم و فعالیت‌هایی نیز انجام می‌دادم که با توجه به مشغله کاری در چند سال گذشته نتوانسته‌ام دیگر به این مقوله بپردازم.

گودرزی با اشاره به اجحاف‌هایی که برخی رسانه‌ها در قبال دولت انجام می‌دهند، خاطرنشان ساخت: متاسفانه یک امر ناخوشایند که یادگار دولت قبل است در بحث مطبوعات به راه افتاده که برخی با پوشیدن لباس به اصطلاح حق، درصدد کوبیدن دولت و برخی از زحمت‌کشان این نظام به پا خواسته‌اند و فکر می‌کنند که باید وقتی در رسانه‌ای حضور دارند حتما باید موضع مخالفت و کوبیدن را در پیش بگیرند و این بدترین چیز است که بخواهی در لباس حق، حق را زیر پا بگذاری.

وی در ادامه گفت: دولت یازدهم بسیار مظلوم است و این مظلومیت باعث شده که هجمه‌های زیادی به آن وارد شود. این دولت حتی از زمان اصلاحات نیز مظلوم‌تر است. در زمان اصلاحات فقط رسانه‌های مکتوب بود که به دولت نقدهای تندی وارد می‌کردند ولی الان این موضوع کاملا فرق می‌کند و با استفاده از فضای مجازی اقدامات تخریبانه بیشتری را علیه دولت یازدهم انجام می‌دهند. این رسانه‌ها با پشتیبانی که از آنها صورت می‌گیرد و پول‌های هنگفتی که در اختیار آنها قرار دارد صرفا ماموریت‌شان این است که دولت را مورد تاخت و تاز قرار دهند در همین راستا برخی رسانه‌هایی که ادعای مردمی بودن را نیز داشته‌اند همراه شده‌اند که رای مردم را زیر پا بگذارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه رسانه‌ای مانند بُرنا می‌تواند در راستای مقابله با این تخریب‌ها و نقدهای مغرضانه گام‌های مثبتی را بردارد، اظهار داشت: بُرنا می‌تواند شکننده این فضا باشد و با تلاش‌هایی که تا کنون نیز انجام داده در این خصوص مثبت واقع شود. همه ما مسئول هستیم که بر این فضای مسموم غلبه کنیم. خوشبختانه رسانه ملی با تغییر مدیریتی که داشته اقدامات خوبی را انجام می‌دهد و دیگر شاهد این نیستیم که یک طرفه بخواهد دولت را بکوبد. رسالتی که ما داریم این است که آرمان‌ها و اهداف والای رسانه‌ای خود را برای بهبود بخشیدن به اوضاع جامعه به کار گیریم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم و همچنین مسئله برجام، افزود: برجام یک مسئله فراملی برای کشور ما است و نباید به راحتی از این دستاورد مهم دولت گذشت که برای احقاق حق کشور در مسئله هسته‌ای دولتمردان ما زحمات شبانه‌روزی زیادی را کشیدند. مسئله ای که باید به آن توجه داشت این است که رسانه‌هایی مانند بُرنا که به دنبال حق هستند در مقابل هجمه‌های یک طرفه ایستادگی کنند. شمشیر دو لبه تحریم توسط دولت یازدهم از روی گردن مردم برداشته شد.

گودرزی تصریح کرد: در فضای مسمومی که ورزش آن هر روز به زردی نزدیک‌تر می‌شد، رسالت خبرگزاری مانند بُرنا نمود بیشتری پیدا کرد و اینکه این خبرگزاری توانست با اقدامات موثر خود از زرد شدن بیشتر ورزش جلوگیری کند. این گرد و غبار زرد که در ورزش به راه افتاده است منفعت‌هایی را برای برخی افراد دارد که در تلاش هستند که این گرد و خاک را بیشتر کنند.

وی همچنین درخصوص هجمه‌ای که اخیرا به وزارت ورزش و جوانان توسط برخی افراد وارد شد اشاره کرد و افزود: متاسفانه به این خاطر که از پرداخت پول اضافی به یکی از بازیکنان فوتبال توسط یک باشگاه جلوگیری کردم، هجمه بسیار شدیدی با این موضع من انجام دادند که کار تا آنجا پیش رفت که در صفحه شخصی رییس جمهور هتاکی بسیار زیادی را به من انجام دادند و نفراتی را مقابل وزارت‌خانه و همچنین مجلس شورای اسلامی جمع کردند که به من فحش و ناسزا بدهند و این به خاطر در خطر افتادن منافع برخی افراد است.

وی ادامه داد: خبرگزاری برنا مجموعه‌ای است که شاکله اصلی آن باید توجه ویژه به مقوله جوان داشته باشد و باید بیشتر به بحث ورزش و جوان پرداخته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین