|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷
تخریبگران دولت که ظاهرا هیچ موضوعی مهم تر از محل تحصیل حسین فریدون در کشور پیدا نکرده اند و مدام خود را دلسوز اقتصاد کشور و مدافع اقتصاد مقاومتی نشان می دهند، بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد همین امسال را از یاد برده اند؟
حسین فریدون
 حجم اخبار و شایعات پیرامون حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور در روزهای اخیر به طور بی سابقه ای افزایش یافته است. از عکس های دروغینی که صاحبانشان را دختر او معرفی کرده اند تا اطلاعات عجیب در مورد تحصیلات فریدون در دانشگاه هایی که او هرگز به آنها نرفته!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، این حجم از اخبار تخریبی و هجمه های ناجوانمردانه به یک شخصیت دولتی در تمام ادوار جمهوری اسلامی بی سابقه است. این در حالی است که فریدون یکی از بی حاشیه ترین و بی سروصداترین مقامات دولتی است که حتی علاقه ای به شلوغ بازی های رسانه ای هم ندارد.
رهبر معظم انقلاب 3 سال پیش در مرداد ماه سال 92، در دیدار با دانشگاهیان، بر ضرورت تفکیک مسائل اصلی و فرعی و سرگرم نشدن به مسائل فرعی تاکید کرده بودند: "جدا کردن مسائل اصلی از فرعی، مسائل درجهی یک از مسائل درجهی دو، سرگرم نشدن به مسائلی که از اولویت برخوردار نیستند و شناختن این مسائل، از عرصههای شور و شوق دانشجوئی و دانشگاهی است. اگر شما میبینید در بیرون کسانی احیاناً به مسائل فرعی سرگرم میشوند، خودشان را مشغول میکنند، محیط دانشگاه باید بتواند در این زمینه داوری درستی داشته باشد: آقا این مسئله اصلی است، این مسئله فرعی است؛ این مسئله از اولویت برخوردار است، این مسئله از اولویت برخوردار نیست."
با وجود توصیه صریح رهبر انقلاب، به نظر می رسد مخالفان دولت تدبیر و امید، در ماه های اخیر موضوعات پیش پا افتاده و غیرضروری را هم صرفا با این بهانه که می توان از آن، برای تخریب وجهه دولت و شخص رییس جمهور استفاده کرد، در راس مهم ترین اولویت های خود قرار داده اند.
افرادی که تا همین چند ماه پیش به تخریب برجام مشغول بودند، پس از مشاهده رای مردم در انتخابات مجلس دهم، تغییر رویه دادند و به بهانه انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران، نوک پیکان حملات خود را متوجه برادر رییس جمهور و یکی از معتمدترین مشاوران روحانی کرده اند.
این در حالی است که دولت تدبیر و امید در ماجرای فیش های نجومی عملکرد سریع و بی سابقه ای از خود نشان داده که در هیچ یک از دولت های جمهوری اسلامی ایران نمونه مشابه نداشته است؛ این اقدامات در حالی است که دولت یازدهم حتی یک مصوبه هم که زمینه ساز دریافت حقوق های غیرمتعارف شود نداشته و هرآنچه اکنون اثرات آن لمس می شود حاصل مصوبات دولت سابق است.
در این بین بهانه های واهی برای ربط دادن مدیران متخلف به برادر رییس جمهور به طور چشمگیری در حال افزایش است. کار به جایی رسیده است که سمنانی بودن از نظر بسیاری از این تخریبگران به خودی خود جرم محسوب می شود و هر مدیری اهل این استان باشد لاجرم باید به سفارش حسین فریدون انتخاب شده باشد!
تخریبگران حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و اخیرا به مدرک تحصیلی حسین فریدون و نحوه ادامه تحصیل او هم پرداخته و شایعات کذب بسیاری را رواج داده اند.
نکته قابل ذکر اینجاست که پرداختن به این مسائل کم اهمیت که مثلا مدرک برادر رییس جمهور از کدام دانشگاه اخذ شده، چه اهمتی در کشور دارد و کدام بار را از دوش مردم بر می دارد؟
فارغ از سزای اخروی تهمت هایی که به حسین فریدون زده می شود، واقعا تخریب او چه دردی از مردم دوا خواهد کرد؟ آیا هدف از این هجمه ها، پیدا کردن راه جدیدی برای فشار به دکتر روحانی آن هم در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیست؟
تخریبگران امروز دولت روحانی که ظاهرا هیچ موضوعی مهم تر از محل تحصیل حسین فریدون در کشور پیدا نکرده اند و مدام خود را دلسوز اقتصاد کشور و مدافع اقتصاد مقاومتی نشان می دهند، بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد همین امسال را از یاد برده اند؟ رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی با تمجید از اقدامات دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی را تنها راه تحقق استقلال اقتصادی اعلام کردند و افزودند:  خوشبختانه دولت براساس گزارشی که داده است، در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اقداماتی را شروع کرده که اگر با همین قوت پیش برود، یقیناً مردم آثارش را می‌بینند.
آیا چوب لای چرخ دولت گذاشتن از سوی مخالفان قسم خورده، سد کردن همان راهی نیست که دولت آغاز کرده و به تعبیر رهبر انقلاب، "اگر با همین قوت پیش برود، یقیناً مردم آثارش را می‌بینند"؟
یک سال از روز دستیابی به برجام گذشته و موضوع اصلی مخالفان از نقد این توافق، به محل تحصیل حسین فریدون تبدیل شده است!
اگر از نظر این عده، مهم ترین مشکل امروز کشور دانشگاه محل تحصیل فریدون باشد که باید دست مریزاد گفت به دولت که با اقدامات بی سابقه خود در همین مدت سه سال، هم روند تعامل با دنیا و ورود به بازراهای جهانی را آغاز کرده و هم با تک رقمی کردن تورم مخالفان دولت را بهت زده و ناامید کرده تا آنها اکنون چاره ای نداشته باشند جز آنکه به دنبال بهانه های کوته فکرانه برای تخریب دولت بگردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین