|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی یورش بردند و با نمازگزاران فلسطینی درگیر شدند.
 شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی یورش بردند و با نمازگزاران فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط (ا.ش.ا) از غزه، شهرک نشینان صهیونیست از سمت ورودی «باب المغاربه» وارد صحن مسجد الاقصی شدند که با اعتراض نمازگزاران فلسطینی روبه رو شد و نمازگزاران با سردادن تکبیر «الله اکبر» به حضور صهیونیست ها اعتراض کردند.

بر اساس گزارش الشرق الاوسط نظامیان صهیونیست همچنین یک جوان فلسطینی را در داخل مسجد الاقصی بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی با دادن اجازه به شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی، درصدد تقسیم زمانی و مکانی آن و همچنین یهودی سازی بیت المقدس است.

در همین حال منابع خبری از غزه گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی چهار صیاد فلسطینی را در نوار سواحلی شرق منطقه «دیر البلح» غزه بازداشت کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله به سوی چند کشاورز در غزه که قصد ورود به مزارع خود را داشتند یک کشاورز فلسطینی را زخمی کردند.

در ادامه تحولات سرزمین های اشغالی صبح امروز نیز شهرک نشینان صهیونیست خانه متعلق به خانواده دوابشه در روستای دوما در شمال کرانه باختری را به آتش کشیدند.

به تازگی خاخام های تندروی صهیونیست با صدور فتوایی از شهرک نشینان خواستند به منظور کوچاندن فلسطینی ها از روستاها و مناطق (اشغالی) خود به خصوص کرانه باختری ٬ آب آشامیدنی آنها را مسموم کنند.

انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.

از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، بیش از 200فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین