|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
نام این اردوگاه تمرینی برگرفته از نام رهبر نظامی پیشین سازمان تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان (AQAP) است که درون محوطه‌ی بزرگ تحت کنترلِ تروریست‌ها برپا شده است. این اردوگاه به احتمال فراوان در جنوب یمن دایر شده زیرا از قدرت بسیار بیشتری در آنجا برخوردار است.
سازمان تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان (AQAP) به تازگی ویدئویی را از تمرین نیروهای ویژه القاعده در کمپ تمرینیِ «حمزه زنجباری» منتشر کرده است.
 
 به نقل از لانگ وار ژورنال، این ویدیو توسط «رسانه الملاحمِ» متعلق به سازمان القاعده در شبه جزیره عربستان و با همکاری «خبرنگار انصار الشریعه» تهیه شده است. گفتنی است انصار الشریعه، جبهه دیگر سازمان القاعده در شبه جزیره عربستان است که در یمن فعالیت می‌کند. [انصار الشریعه یمن یک گروه جهادگرایی سلفی است که هدف برپایی امارت اسلامی در یمن و باقی شبه‌جزیره عربستان را دارد.]
 
نام این اردوگاه تمرینی برگرفته از نام رهبر نظامی پیشین سازمان تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان (AQAP) است که درون محوطه‌ی بزرگ تحت کنترلِ تروریست‌ها برپا شده است. به گزارش فرادید، این اردوگاه به احتمال فراوان در جنوب یمن دایر شده زیرا از قدرت بسیار بیشتری در آنجا برخوردار است.
 

در ویدیوی منتشر شده، جنگجویان و مبارزان القاعده تمرین‌های فیزیکی، تیراندازی و همچنین ورزش‌های رزمی را انجام می‌دهند. علاوه بر آن، تروریست‌ها تمرین‌های مربوط به یورش و آدم ربایی توسط وسایل نقلیه را نیز پیاده می‌کردند.
 




















ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین