|
|
امروز: دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
«مشکلات مالی صداوسیما و ناتوانی در جذب مخاطبان به جایی رسیده است که شبکه اول سیما در اقدامی عجیب و برای نخستین بار، آگهی جذب اسپانسر در برنامه تلویزیونی خود را در سایت‌های مخصوص آگهی اندرویدی که معمولا به خرید و فروش لوازم دست دوم خانگی و گوشی موبایل می‌پردازد، درج کرده است.»
«در این آگهی، ساختار کلی برنامه مورد نظر چنین تعریف شده است:

- مصاحبه با مدیرعامل (و یا نماینده مورد نظر)

- پخش تصاویر تدوین‌شده از مراکز معرفی‌شده توسط مشارکت‌کننده (واحدهای صنعتی، خطوط تولید، ...)

- هزینه تولید و پخش هر برنامه به شرح ذیل است:

برنامه 6 دقیقه‌ای با مجوز استفاده از نام و برند شرکت 120 میلیون ریال.

در بخشی از این آگهی جذب اسپانسر نیز آمده است: ناگفته عیان است که برنامه‌ریزی مذکور، اهداف متعالی سازمان را در راستای حمایت از صنایع داخلی، کیفیت کالا و محصولات، توانمندی‌های بالفعل و بالقوه موجود و همچنین تأکید مستمر بر مدیریت در عرصه‌های مختلف صنایع و خدمات بازرگانی در حوزه‌های خصوصی و دولتی تعقیب می‌نماید.»
منبع: پارسینه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین