|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
در ادامه اين روند تخريبي عليه دولت، «حسينعلي حاجي دليگاني» نماينده مردم شاهين شهر در مجلس در گفت‌وگو با آرمان مدعي شده كه «تقليد صداي رئيس‌جمهوري توسط حسين فريدون براي لغو سفر الهام امين‌زاده معاون حقوقي رئيس‌جمهوري بوده كه منجر به تغيير وي شده است.»
معاونت حقوقي رياست‌جمهوري، ادعاي كذب يك نماينده مبني بر تقليد صداي روحاني با هدف لغو سفر الهام امين‌زاده ازسوي فريدون را كذب دانست و تاكيد كرد: هيچ تماس تلفني ازسوي دستيار ويژه رئيس‌جمهوري براي لغو سفر خارجي امين‌زاده صورت نگرفته و همه اين سخنان درادامه جريان‌سازي عليه نزديكان دولت است. هفته گذشته«محمدجواد كريمي قدوسي» از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در ادامه تخريب و هجمه به دولت به ويژه نزديكان رئيس‌جمهوري، مدعي تقليد صداي مولاوردي معاون روحاني از سوي حسين فريدون شده و گفته: «در يك مورد وي با تقليد صداي روحاني در تماس‌هايي با مراكز اقتصادي در راستاي ترخيص كالاهاي غيرمجاز اقدام كرده و از آنها خواسته تا جلوي واردات اين كالاها را نگيرند.» همچنين «صداي رئيس‌جمهوري را براي كنسل كردن سفر مولاوردي معاون روحاني در امور زنان و خانواده تقليد كرده است». دستيار ويژه رئيس‌جمهوري در واكنش به اين مساله، ضمن تكذيب آن، تصريح كرد كه اين جريان ادامه دار، خط و مشي مخالفان براي تخريب و هجمه به دولت، از هر طريق ممكن است.

ادامه تخريب دولت بعد از تغييرات در ۲معاونت رياست‌جمهوري

در ادامه اين روند تخريبي عليه دولت، «حسينعلي حاجي دليگاني» نماينده مردم شاهين شهر در مجلس در گفت‌وگو با آرمان مدعي شده كه «تقليد صداي رئيس‌جمهوري توسط حسين فريدون براي لغو سفر الهام امين‌زاده معاون حقوقي رئيس‌جمهوري بوده كه منجر به تغيير وي شده است.» روابط عمومي معاونت حقوقي رياست‌جمهوري عصر ديروز اين موضوع را تكذيب و تصريح كرد: «هيچ تماس تلفني براي انجام يا عدم انجام سفر خانم دكتر امين‌زاده به خارج از كشور از سوي حسين فريدون، صورت نگرفته و همه ماموريت‌ها به صورت مكتوب اعلام مي‌شود.» در واقع بعد از تغييرات انجام شده در دو معاونت پارلماني و حقوقي رياست‌جمهوري، اين‌بار منتقدان اين مساله را بهانه قرار داده و خط مشي تخريب دولت را به اين موضوع ربط داده‌اند. خبرسازي چند نماينده مجلس در اين رابطه، در همان هفته گذشته واكنش معاونت امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري را نيز به دنبال داشت، به طوري كه روابط عمومي اين معاونت با صدور اطلاعيه‌اي ادعاي مطرح شده كريمي قدوسي را تكذيب كرد. كريمي قدوسي، نماينده مردم مشهد و كلات مدعي شده بود كه فريدون صداي رئيس‌جمهوري را براي كنسل كردن سفر مولاوردي معاون روحاني در امور زنان و خانواده تقليد كرده است. اما اين معاونت در اطلاعيه‌اي با يادآوري سوگند موضوع اصل ۶۷ قانون اساسي (براي نمايندگان مجلس) تاكيد كرد: انتظار مي‌رود اين نماينده مجلس در اظهارنظرها و انجام وظايف وكالت، امانت و تقوا را رعايت كند؛ هر چند به نظر مي‌رسد اين روزها در ادامه هجمه‌ها، فشارها و تخريب‌هاي بي‌امان عليه دولت و در بازار مكاره سياست، ديگر متاع اخلاق و امانت و تقوا خريداري نداشته و به ثمن بخس به حراج گذاشته مي‌شود. پيش از اين نيز برخي مدعي دخالت فريدون در انتصاب مديران عامل بانك‌ها شده بودند كه وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد كه همه اين اخبار كذب بوده و برخي براي تخريب دولت، به هر اقدامي حتي خبرسازي كذب و بي‌اخلاقي رسانه‌اي دست مي‌زنند. روند خبرسازي و هجمه عليه نزديكان رئيس‌جمهوري و دولت در اين روزها به شيوه‌هاي مختلف و سلسله وار ادامه دارد و مخالفان مي‌كوشند به هر طريق ممكن، با ربط دادن هر ادعایي به مسائلي همچون برجام، فيش‌هاي حقوقي و... با هدف منافع سياسي و حزبي و توسل به بي‌اخلاقي، فشار و هجمه به دولت را دوچندان كنند.


منبع: آرمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین