|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازان والاترین امانت الهی و سازمانی هستند و نیروی زمینی ارتش سرباز محور است.
 معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازان والاترین امانت الهی و سازمانی هستند و نیروی زمینی ارتش سرباز محور است.

 امیر"محمد قاسم فهمیده" صبح امروز شنبه 26 تیرماه 95 در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه سربازان والاترین امنانت الهی و سازمانی هستند اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به طور کلی سرباز محور است و می دانیم که سرباز یعنی امنیت، آرامش، استقلال و تمامیت ارضی.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس که به عنوان ستون فقرات ارتش محسوب می‌شود بیش از دو و نیم میلیون نفر از جوانان این کشور را با متوسط بیش از 20 ماه منطقه عملیاتی به کار گرفت.

فهمیده بیان کرد: در زمینه ارتقا و منزلت سربازان برنامه هایی مانند جشنواره های جوان سرباز، تجلیل و تکریم سربازان، جشن ازدواج سربازان، ارتقا حقوق و بهره مندی از انواع بیمه های عمر و خدمات درمانی و... انجام شده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سانحه دلخراش از دست دادن جوانان غیور ما بسیار ناخوشایند و غیرقابل پیش بینی بود و در این زمینه ستاد بحران تشکیل و تمامی توان ارتش برای بهبود این سربازان و رسیدگی به خانواده‌های آنها که در ماه مبارک رمضان رخ داد به کار گرفته شد و همه بدانند که به سربازان همچون فرزندان خود و حتی بیشتر ادای تکلیف می‌کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین