|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
لازم به ذکر است، سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیست و ششمین سفر استانی دولت است که در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۹۵ صورت می گیرد.
مدیرمرکز اطلاع رسانی و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری برنامه های سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه را تشریح کرد.

طاهره قیومی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه کرمانشاه که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد گفت: موضوع اطلاع رسانی در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه به دست خبرنگاران و رسانه های خود استان کرمانشاه صورت می گیرد و هیچ خبرنگاری از پایتخت به جز سایت ریاست جمهوری برای مخابره اخبار این سفر به استان کرمانشاه سفر نخواهد کرد.

وی افزود: تصمیم برای فرستادن نیروی خبری از صدا و سیما به استان کرمانشاه به عنوان رسانه ملی به عهده خود آنها خواهد بود و در صورت صلاحدید یا خبرنگاری را به استان اعزام می کنند و یا از ظرفیت استان برای این موضوع استفاده خواهند کرد.

 مدیرمرکز اطلاع رسانی  و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری ، مخابره اخبار این سفر توسط رسانه های استانی را یک فرصت خوب برای  خبرنگاران استانی دانست و تصریح کرد: در هیچ سفر دولتی تا کنون این اتفاق نیفتاده است و اولین باری است که اخبار سفر ریاست جمهوری توسط رسانه های استان پوشش داده می شود.

وی تصریح کرد: مخابره اخبار توسط رسانه های استان از سوی دیگر مسئولیت آنها را بالا می برد خواهش ما این است که رسانه های استان به سفر ریاست جمهوری به عنوان یک سفر ملی فارغ از مسائل سیاسی بنگرند و در پوشش و انعکاس اخبار تلاش کنند.

وی اشاره ای  نیز به برنامه های ریاست جمهوری و هیئت دولت در استان داشت و گفت: رئیس جمهور صبح روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه  به همراه هیئت دولت به کرمانشاه سفر می کند و صبح همین روز در محل استادیوم آزادی با مردم دیدار عمومی خواهند داشت و سخنرانی وی به صورت مستقیم و زنده پخش می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری از دیدار با رئیس جمهور با روحانیون، ایثارگران  و سرمایه گذاران در طی این سفر خبرداد و افزود: نشست با نخبگان، افتتاح طرح های مختلف در استان ، بازدید از محوطه تاریخی طاقبستان و نشست رسانه ای با خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه خواهد بود.

وی هم چنین از پخش زنده برنامه نشست رئیس جمهور با رسانه های استان از شبکه خبر به عنوان پایان بخش برنامه های سفر وی به استان خبرداد.
قیومی ،با اشاره به حضور هیئت دولت در شهرستان های استان طی این سفر گفت: کنگ زنی و افتتاح پروژه های مختلف در شهرستان های استان توسط هیئت دولت از دیگر برنامه های این سفر است.

لازم به ذکر است، سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیست و ششمین سفر استانی دولت است که در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۹۵ صورت می گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین