|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
حالا او همچنان در میان مردم از اشرافی‌گری انتقاد می‌کند تا شاید بتواند به بازی‌های سال‌های گذشته‌اش ادامه بدهد. بااین‌حال سخنرانی او در ملارد با حاشیه‌هایی هم همراه بود و باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده بود: «در حاشیه حضور محمود احمدی‌نژاد در شهرستان ملارد و انجام سخنرانی، برای دقایقی میان طرفداران و برخی مخالفان رئیس‌جمهوری سابق درگیری ایجاد شد.»
 مردی که در سال‌های پاستورنشینی‌اش علاقه زیادی به سفر داشت و روزهای زیادی را در خارج از تهران، چه در شهرهای دیگر ایران و چه در کشورهای خارجی به‌سر می‌برد، باز هم سفرهای استانی‌اش را این‌بار نه در قامت رئیس‌جمهوری از سر گرفته تا برای شرکت‌کنندگان در مراسم شهرستان‌های مختلف سخنرانی کند. البته بماند که دستگاه رسانه‌ای او اقدام به بزرگ‌نمایی این سفرها می‌کند. محمود احمدی‌نژاد عصر پنجشنبه در بین تعدادی از مردم شهرستان ملارد سخنرانی کرد؛ سخنانی که نمونه‌هایی تکراری از صحبت‌های کلی همیشگی او بود. او در بخشی از سخنانش گفت: «کسانی که از گرسنگی دیگران باخبرند و با شکم سیر و خیال راحت چشم برهم می‌گذارند و بدتر آنکه مسبب گرسنگی دیگران نیز باشند، باید بدانند که هرچند در ظاهر بسیار پرادعا باشند اما در حقیقت در درون خود، خوار شده‌اند و عزت و کرامت انسانی خویش را از دست داده‌اند.» احمدی‌نژاد در ادامه گفت: «اشرافی‌گری خوی کسانی است که احساس عزت ندارند و به جای اصلاح نگاه و باور خود و توجه به منبع لایزال عزت‌بخش، به اشیا متوسل می‌شوند و با عناصر مادی و استفاده از تجهیزات و لوازم به ظاهر گران‌قیمت و به‌رخ‌کشیدن آنها، نمایش عزت می‌دهند.» رئیس دولت سابق در حالی در ادامه سفرهایش از اشرافی‌گری انتقاد می‌کند که احتمالا نمی‌توان فراموش کرد در آخرین سفرش در کسوت رئیس دولت به نیویورک، چه هزینه‌هایی را بر دوش کشور گذاشت. محل اقامت هیئت همراه محمود احمدی‌نژاد «هتل وارویک» در منهتن بود. براساس خبرهایی که همان زمان منتشر شد، هیئت همراه احمدی‌نژاد برای اقامت پنج روزه خود در هتل وارویک، صد الی ۱۱۰ اتاق را رزرو کرده بودند که در آن زمان از سال هزینه اقامت در یک اتاق در آن هتل برای یک شب نزدیک به ۷۰۰ دلار بود؛ به‌طوری‌که هزینه اقامت پنج روزه هیئت ۱۴۰نفره ایرانی در این هتل که فقط شامل هزینه اتاق و دو وعده غذا می‌شود، مبلغی در حدود یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان  برآورد می‌شود.

حالا او همچنان در میان مردم از اشرافی‌گری انتقاد می‌کند تا شاید بتواند به بازی‌های سال‌های گذشته‌اش ادامه بدهد. بااین‌حال سخنرانی او در ملارد با حاشیه‌هایی هم همراه بود و باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده بود: «در حاشیه حضور محمود احمدی‌نژاد در شهرستان ملارد و انجام سخنرانی، برای دقایقی میان طرفداران و برخی مخالفان رئیس‌جمهوری سابق درگیری ایجاد شد.» این خبرگزاری فیلمی از این درگیری را هم روی خروجی خود قرار داد که در بین شعارها الفاظ زشتی فریاد زده می‌شد که به اجبار این بخش را سانسور کرد. برخی از حاضران در این مراسم، پلاکاردهایی همراه داشتند که شعارهای مخالف و موافق او در بین آنها به چشم می‌خورد. در بخشی از این پلاکاردها که باشگاه خبرنگاران جوان آنها را منتشر کرده آمده است: «کابینه نور رو دیدی، کابینه مفسدتو ندیدی»، «ما هنوز احمدی‌نژادی هستیم»، «من آمده‌ام به استقبال کسی که 10سال از بهترین روزهای زندگی‌ام را با بگم‌بگم‌هایش به بدترین روزها تبدیل کرد.»

منبع: وقایع اتفاقیه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین