کد خبر: ۱۰۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کنسرت " احسان خواجه‌امیری " که قرار بود در 24 ام تیر ماه در شهرستان " بجنورد " برگزار گردد ، لغو شد و به تاریخ دیگری موکول گردید .
کنسرت ” احسان خواجه‌امیری ” که قرار بود در 24‌ام تیر ماه در شهرستان ” بجنورد ” برگزار گردد ، لغو شد و به تاریخ دیگری موکول گردید .

این اتفاق برای احترام به مقام دو مرزبان این شهرستان بوده است که مدتی قبل ، طی درگیری با اشرار مسلح شهید شدند . لازم به ذکر است که هنوز تاریخ جدید برگزاری این کنسرت مشخص نشده و در صورت تعيين تاريخ جديد ، از طریق رسانه‌های مختلف ، اطلاع رسانی خواهد شد .

تهیه‌کننده کنسرت نیز گفت : ” مخاطبان می‌توانند برای عودت بلیت‌های خود و استرداد وجوه پرداختی اقدام نمایند . ”

هفته پیش چند گروهک تروریستی قصد داشتند از طریق یکی از مرزهای استان ” سیستان و بلوچستان ” وارد خاک ایران شوند . در پی درگیری آنها با نیروهای مرزبانی ، چهار مرزبان به شهادت رسیدند . از بین آنها ، دو شهید از شهرستان بجنورد ، یک شهید از استان خراسان رضوی و یک شهید نیز از شهرستان ” جیرفت ” بوده است .

احسان خواجه‌امیری بعد از ماه مبارک رمضان برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف ایران را شروع کرده و همزمان با ایام عید فطر ، دو شب اجرا در تهران داشت . این خواننده که مراحل پایانی تولید آلبوم جدیدش به نام ” سى سالگى ” را هم پیگیری می‌کند ، به زودی عازم آمریکا می‌شود و قرار است که تور اجراهایش در آن کشور برگزار کند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین