|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
جلسه پرسش و پاسخ بین رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر فوتبال برگزار شد.
 جلسه پرسش و پاسخ بین رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، نشست چهار ساعته مشترک مهدی تاج، با مدیران عامل باشگاه‌ها امروز در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در پایان جلسه پرسش و پاسخ میان رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر برگزار شد و مدیران باشگاه‌ها مشکلات موجود را در زمینه های مختلف از جمله باشگاه‌داری، مسائل مالی و بسیاری دیگر از مسائل را مطرح و رئیس فدراسیون پاسخگوی مدیران عامل باشگاه‌ها بود.

همچنین تاج ضمن اعلام مجدد حضور امیر عابدینی به عنوان سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون از برنامه‌های این کمیته در زمینه‌های مختلف جذب منابع مالی خبر داد.

در پایان این جلسه سهیل مهدی، رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ مواردی را در خصوص الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سال آتی که باشگاه‌ها باید تا پایان شهریورماه آن را ارسال کنند، طی یک برنامه به مدیران عامل باشگاه‌ها ارائه کرد که از جمله مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

- از سال جاری کلیه مدارک و مستندات باید از طریق نرم افزاری که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده، به صورت آنلاین ارسال شود.

- با توجه به اینکه مدت اعتبار استادیوم‌های A‌ کلاس دو سال است، در همین راستا برخی از ورزشگاه‌هایی که مدت اعتبارشان به پایان رسیده است، باید طیق آیین نامه مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرند.

- مشکلات ناشی از برنامه ریزی باشگاه‌ها در طول فصل عمدتا نتایجی را در صورت های مالی منعکس می‌کند که نیاز است نسبت به مدیریت درآمدها و پرداخت بدهی ها نظارت و کنترل دقیقی توسط باشگاه‌ها صورت گیرد و این امر از سال گذشته توسط ای اف سی وارد مرحله جدیدی شده است.

- برنامه توسعه جوانان باید در صورت کاری باشگاه‌ها قرار بگیرد و به شکلی اقدام شود که آکادمی باشگاه‌ها به شکل کاملا واقعی و برنامه محور موظف به مدیریت تیم های پایه باشگاه‌ها شوند.

برگزاری دوره های آموزشی داوری، اخلاق و انضباطی برای باشگاههای لیگ برتری

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال در جمع مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر، اعضای هیات رئیسه و سازمان لیگ برتر اعلام کرد که برای از بین بردن مشکلات و ایجاد بستری مناسب در بخش های داوری، اخلاق و مسائل انضباطی، دوره های آموزشی مختلفی را برگزار خواهیم کرد تا در قسمت داوری از قوانین و مقرارت و در بخش اخلاق و انضباطی درباره نوع تخلفات، باشگاههای لیگ برتر، کادر فنی و بازیکنان اطلاعات دقیقی داشته باشند و از این پس شاهد کاهش میزان جرایم مختلف در میان اعضای باشگاه ها باشیم.

همچنین با دستور رئیس فدراسیون مقرر شد تا کمیته انضباطی دوره های آموزشی مناسبی را برای کانون هواداران باشگاه ها در نظر بگیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین