|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
وی افزود: مردم فهیم کرمانشاه با درک اهمیت این موضوع که استقبال پرشور از رییس جمهوری و هیات دولت باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می شود، آماده هستند تا به بهترین شکل ممکن از آقای روحانی و اعضای کابینه تجلیل و استقبال کنند.
فرماندار کرمانشاه از آمادگی مردم این شهرستان برای استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت که قرار است هفته آینده به استان سفر کنند، خبر داد.

 فضل الله رنجبر روز سه شنبه در نشست هماهنگی سفر رییس جمهوری در فرمانداری کرمانشاه، اظهار کرد: مردم استان و شهر کرمانشاه از مدت ها پیش در انتظار سفر دکتر روحانی و هیات دولت هستند.

وی افزود: مردم فهیم کرمانشاه با درک اهمیت این موضوع که استقبال پرشور از رییس جمهوری و هیات دولت باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می شود، آماده هستند تا به بهترین شکل ممکن از آقای روحانی و اعضای کابینه تجلیل و استقبال کنند.

رنجبر یادآور شد: مقدمات استقبال از رییس جمهوری انجام و کارها در حال نهایی شدن است تا پس از اعلام دقیق زمان حضور دکتر روحانی در کرمانشاه، ستادهای استقبال که بیشتر نیز مردمی هستند، کار خود را آغاز کنند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از نهایی شدن زمان سفر رییس دولت یازدهم به کرمانشاه در نشست عصر امروز شورای تامین استان و اعلام آن از سوی اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه خبر داد.

** سفر رییس جمهوری به کرمانشاه احتمالا روز یکشنبه 27 تیر انجام می شود

نماینده ویژه مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری روز سه شنبه در نشست هماهنگی سفر رییس جمهوری در فرمانداری کرمانشاه، گفت: تاریخ احتمالی سفر آقای روحانی و هیات دولت به کرمانشاه روز یکشنبه هفته آینده 27 تیر است.
امیرحسین زینعلی اظهار کرد: تاریخ این سفر در نشست امروز عصر شورای تامین استان قطعی می شود.

** سامانه 111 پل ارتباطی بین دولت و مردم

سعید ذوالفقاری دیگر نماینده ویژه مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری نیز در این نشست، سامانه 111 را پل ارتباطی بین دولت و مردم عنوان کرد.

وی افزود: مردم کرمانشاه سعی کنند در زمان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کرمانشاه از طریق این سامانه، مشکلات خود را مطرح و از همین طریق نیز پیگیر باشند.

ذوالفقاری افزود: مردم برای رسیدگی بهتر به مشکلات خود بهتر است از نوشتن نامه خودداری کنند هرچند نامه های دستی مردم نیز جمع آوری می شوند اما تعداد کمی صندوق برای این کار در نظر گرفته شده است، به همین دلیل بهتر است با سامانه 111 ارتباط برقرار کنند.

سفر رییس جمهوری به کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی هیات دولت محسوب می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین