|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
عضو هیات رئیسه مجلس خواستار شد
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای باید بازنگری شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای باید بازنگری شود.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به موضوع جایگاه و اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کار و فعالیت های روزمره اشاره و اظهار کرد: دستیابی به فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی موجب تحول و تحقق سریع و آسان توسعه اجتماعی، سیاسی و تبادل اطلاعات مهم و حیاتی می شود.

وی با اشاره به توسعه روزافزون فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات و کاربردهای آن هر روز در کشور آثار خود را نمایان می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی، قانون نظام صنفی رایانه که جزء مصوبات مجلس است باید مورد بازنگری قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه با توجه به اینکه قانون نظام صنفی رایانه‌ای در سال 79 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده لزوم بازنگری در این قانون و آیین نامه های اجرایی آن وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه از برنامه های مهم کشور بوده و در حال برنامه ریزی و تدوین است، برای تدوین احکام مربوط به نظام صنفی رایانه همکاری لازم را با دولت خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار تعامل مجمع نمایندگان استان با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران شد تا به گفته وی به این طریق جایگاه این سازمان بیش از پیش ارتقاء یافته و اعضای متخصص این صنف به جایگاه واقعی خود برسند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین