|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد:
کد خبر: ۱۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارسال پیامک‌های تعیین تکلیف برای مشمولان غایب متقاضی پرداخت جریمه سربازی از صبح فردا خبر داد.
 جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارسال پیامک‌های تعیین تکلیف برای مشمولان غایب متقاضی پرداخت جریمه سربازی از صبح فردا خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی با بیان اینکه بنابر تصمیمات اتخاذ شده مهلت پرداخت جریمه ریالی تا 15 مرداد امسال تمدید شده است، تصریح کرد: از اینرو افرادی که در موعد قبلی موفق به ثبت‌نام نشده بودند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ برای این طرح ثبت‌نام کنند.

سردار کریمی تاکید کرد: متقاضیان توجه داشته باشند که باید تا پایان سال 95 حداقل 8 سال غیبت مداوم از سربازی داشته باشند.

جانشین رییس سازمان وظیفه با بیان اینکه بیش از 30 هزار نفر برای بهره‌مندی از جریمه سربازی ریالی ثبت نام کرده‌اند، گفت: از فردا روزانه حدود 2 الی 3 هزار پیامک تعیین تکلیف به مشمولان غایب ارسال می شود.

سردار کریمی اضافه کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به صدور کارت معافیت متقاضیان اقدام کند.

وی گفت: مشمولان غایب از این طرح استفاده کنند چون ممکن است پس از پایان این طرح مشمولان به سربازی اعزام شوند.

یک میلیون نفر حائز شرایط پرداخت جریمه سربازی

جانشین سازمان نظام وظیفه ناجا با بیان اینکه طرح پرداخت جریمه مشمولان غایب تا 15 مرداد تمدید شده است گفت: یک میلیون مشمول غایب می توانند در این طرح شرکت کنند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه مشمولان غایب از این فرصت کمال استفاده را کنند افزود:‌ تاکنون قانونی مبنی بر پرداخت جریمه و دریافت کارت پایان خدمت نبوده است پس مشمولان غایب از این فرصت برای دریافت کارت پایان خدمت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشخص نیست این طرح تا کی ادامه داشته باشد و ممکن است امسال آخرین سالی باشد که مشمولان غایب می توانند با پرداخت جریمه، کارت پایان خدمت دریافت کنند.

جانشین نظام وظیفه ناجا با اشاره به اینکه اگر در این مرحله قانونگذار به هدف خود برسد ممکن است مرحله دومی وجود نداشته باشد خاطرنشان کرد: هدف قانونگذار از این طرح احصای سه هزار و 500 میلیارد تومان بوده که اگر این مبلغ تامین و به خزانه دولت واریز شود ممکن است این طرح ادامه پیدا نکند.

سردار کریمی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: از فردا تعداد قابل توجهی پیامک برای این افراد ارسال می شود و این افراد فرصت دارند تا به مدت هفت روز مبالغ را پرداخت و پس از حدود یک هفته کارت هایشان صادر و برایشان ارسال می شود.

وی ادامه داد: پس از دریافت پیامک، افراد می توانند به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند و با دریافت برگه شناسه پرداخت، بانک شان مشخص می شود و براساس شناسه پرداخت مبلغ را واریز می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین