|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
رصت خوبی است که بتوانم از ایشان تشکر کنم و درباره بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی با رییس جمهور صحبت کنم. دکتر روحانی در سخنرانی‌هایشان در جمع ورزشکاران نشان داده‌اند برای فوتبال اهمیت زیادی قائل هستند.
سردار آزمون گفت دکتر حسن روحانی همیشه همراه ورزش و به ویژه فوتبال بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که هفته گذشته در برنامه خندوانه آرزو کرده بود بتواند رییس جمهور را از نزدیک ببیند، درباره قبول این درخواست از سوی دکتر روحانی به سایت تیم ملی فوتبال گفت: واقعا خوشحالم. حقیقتش فکر نمی‌کردم با توجه به مسائل و مشکلات مختلفی که در کشور وجود دارد، این چنین به سرعت رییس جمهور عزیز کشورم به درخواستم پاسخ مثبت بدهند.

آزمون افزود: از دکتر روحانی قدردانی می‌کنم که همیشه حامی ورزش بوده‌اند. در فرصتی که برای دیدار با ایشان به دست خواهم آورد به نمایندگی از ورزشکاران و اعضای تیم ملی از رییس جمهور تشکر خواهم کرد. فکر می‌کنم فرصت خوبی است که بتوانم از ایشان تشکر کنم و درباره بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی با رییس جمهور صحبت کنم. دکتر روحانی در سخنرانی‌هایشان در جمع ورزشکاران نشان داده‌اند برای فوتبال اهمیت زیادی قائل هستند. این موضوع به خاطر نگاه ویژه مردم به این رشته ورزشی است و مطمئنا برای ایشان هم مهم خواهد بود که تیم ملی بتواند برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین