|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مقام‌های پلیس دالاس روز گذشته به خبرنگاران گفتند با توجه به وقایع چند روز گذشته در این شهر، سطح تدابیر امنیتی خود را بالا‌تر خواهند برد.
دو روز پس از کشته شدن پنج مامور پلیس در شهر دالاس، تهدیدهای جدید منجر به بسته شدن مقر فرماندهی پلیس برای چند ساعت شد.

 به نقل از بی‌بی‌سی، ماموران ویژه ساعتی پس از جست‌وجوی نقطه به نقطه این مجموعه، دوباره خیابان‌های اطراف مقر پلیس دالاس را باز کردند.

تدابیر امنیتی در این شهر ایالت تگزاس روز گذشته -شنبه- برای ساعاتی تشدید شد.

نیروهای ویژه و تک‌تیراندازان پلیس در ساختمان‌های اصلی شهر مستقر شدند و مقر اصلی پلیس دالاس در وضعیت فوق‌العاده قرار گرفت.

پلیس برای حدود دو ساعت از خبرنگاران و شبکه‌های تلویزیونی خواست از پخش تصاویر زنده مقر فرماندهی پلیس خودداری کنند.

به گزارش رسانه‌های آمریکا، ماموران ابتدا در محوطه پارکینگ مقر فرماندهی پلیس، مشغول جست‌وجو شدند و پس از بازرسی نفطه به نقطه پارکینگ، سگ‌های ویژه را برای بازرسی کامل مقر فرماندهی پلیس به محوطه آوردند.

مقام‌های پلیس دالاس روز گذشته به خبرنگاران گفتند با توجه به وقایع چند روز گذشته در این شهر، سطح تدابیر امنیتی خود را بالا‌تر خواهند برد.

پنجشنبه گذشته، «مایکا جانسون» کهنه‌سرباز آمریکایی با هدف قرار دادن ماموران پلیس دالاس، پنج نفر از آن‌ها را کشت و هفت پلیس را هم زخمی کرد.

این واقعه در جریان راهپیمایی صورت گرفت که معترضان به کشته شدن دو مرد سیاه‌پوست توسط ماموران پلیس در ایالت‌های لوئیزیانا و مینه‌سوتا در آن شرکت کرده بودند.

هزاران نفر در آمریکا طی چند روز گذشته با شرکت در راهپیمایی‌های مختلف به تیراندازی پلیس به «آلتون استرلینگ» و «فیلاندو کاستیل» اعتراض کرده‌اند.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین