|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
اصغر مسعودی با اظهار تاسف از واژگونی اتوبوس حامل سربازان در محور نی ریز به خبرنگار مهر توضیح داد: بر اساس اسناد و مدارکی که وجود دارد این جاده از ۲۰ سال قبل اعلام شده که جاده ای حادثه خیز و ناامن است.
نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان گفت: در منطقه ای که اتوبوس حامل سربازان واژگون شد از سالها قبل شاهد رانش کوه بوده ایم.

اصغر مسعودی با اظهار تاسف از  واژگونی اتوبوس حامل سربازان در محور نی ریز به خبرنگار مهر توضیح داد: بر اساس اسناد و مدارکی که وجود دارد این جاده از ۲۰ سال قبل اعلام شده که جاده ای حادثه خیز و ناامن است.

وی ادامه داد: بر این اساس در منطقه ای که اتوبوس واژگون شده شاهد رانش کوه بوده ایم به گونه ای که یک میلیون مترمکعب در این منطقه خاکریزی شده و شاید به این دلیل در منطقه مذکور نیوجرسی نصب نشده است.

نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان اظهار داشت: این جاده مربوط به اوایل انقلاب است و تاکنون چندین بار از سوی دستگاه های مختلف پیرامون حادثه خیز بودن آن گزارشاتی اعلام شده اما متاسفانه تاکنون اقدام مناسبی برای رفع مسائل و مشکلات آن صورت نگرفته است.

مسعودی با تاکید بر ضرورت بررسی دقیق تر مشکلات و مسائل این جاده بیان کرد: جاده دیگری نیز وجود دارد که مسیر را حدود ۱۰ کیلومتر کوتاه تر می کند اما برخی از کارشناسان راه بر این باروند که به دلیل شیب زیاد این جاده نیز ناامن است که مقرر شده در این رابطه نیز کارشناسی دقیق تری انجام شود.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰ نفر در این محور جان خود را از دست داده اند.

دوم تیر ماه واژگونی اتوبوس در نزدیکی نی ریز منجر به مرگ ۲۰ نفر شامل ۱۳ سرباز و هفت نفر دیگر شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین