|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
وی اظهار داشت:تاکنون هشت مصدوم تحت درمان قرار گرفته و مرخص شدند و یک نفر دیگر نیز به دلیل ضربه به زانو و مچ به بیمارستان شهرستان ماهشهر اعزام شد.
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر از استقرار درمانگاه سیار در متجمع پتروشمی بوعلی سینای منطقه ویژه پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ٩ نفر حین اطفای حریق دچار مصدومیت های تنفسی شدند که سریعا تحت درمان قرار گرفتند.

فرهاد کلانتری عصر جمعه در جمع خبرنگاران در ماهشهر افزود:این افراد بلافاصله پس از مصدومیت با آمبولانس های مستقر در نزدیکی محل وقوع آتش سوزی به درمانگاه سیار منتقل شده و مداوا شدند.

وی اظهار داشت:تاکنون هشت مصدوم تحت درمان قرار گرفته و مرخص شدند و یک نفر دیگر نیز به دلیل ضربه به زانو و مچ به بیمارستان شهرستان ماهشهر اعزام شد.

کلانتری از استقرار درمانگاه سیار ١٠ تختخوابی با ٣٠ آمبولانس آماده خدمت رسانی به مصدومان احتمالی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهرخبر داد و بیان داشت:تمامی پیش بینی ها لازم در این خصوص صورت گرفته و هماهنگی با بیمارستان های منطقه نیز به عمل آمده است.

واحد پتروشیمی بوعلی ماهشهر از عصر چهارشنبه طعمه حریق شد که با تلاش تیم امدادی چند ساعت بعد مهار شد اما این آتش سوزی در صبح روز پنجشنبه به دو مخزن دیگر این واحد کشیده شد که یکی از آنها بعد از چند ساعت خاموش ولی یک مخزن 25 هزار تنی هنوز مهار نشده است.
عملیات ضربتی اطفای حریق در پتروشیمی بوعلی سینا بندر ماهشهر بعداز ظهر امروز جمعه ١٨ تیرماه آغاز شد، پتروشیمی بوعلی سینا چهارشنبه ١٦ تیرماه دچار حریق شد و تلاش برای خاموش کردن آن ادامه دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین