|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این دستور مجموعه مدیریتی عملیات را شامل معاونت عملیات و مدیران چهار گانه ایستگاه های عملیاتی را فراخوانده و پس شرح از ماوقع بهترین تدبیر را اتخاذ و به قرار گذاشتیم.
 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: شهردار اهواز دستور اعزام خودروهای آتش نشانی را برای کمک به عملیات اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر صادر کرد.

امیر نجفی  در خصوص اعزام خودروهای عملیاتی اطفای حریق به پتروشیمی بوعلی سینا واقع در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: پس از بروز حادثه آتش سوزی گسترده در پتروشیمی و مشخص شدن وسعت حادثه سید خلف موسوی شهردار اهواز با استفاده از اختیارات قانونی خود به عنوان شهردار کلانشهراهواز و رئیس شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دریک اقدام انقلابی به منظور کاهش خسارات و کمک به عملیات اطفای حریق  پالایشگاه طی تماسی دستور اعزام فوری و حداکثری ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی موردنیاز را صادر کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این دستور مجموعه مدیریتی عملیات را شامل معاونت عملیات و مدیران  چهار گانه ایستگاه های عملیاتی را فراخوانده و پس شرح از ماوقع بهترین تدبیر را اتخاذ و به قرار گذاشتیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: از ساعت ۱۸روز چهارشنبه معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز آقای به همراه هشت دستگاه خودروی سنگین عملیاتی شامل چهار دستگاه خودروی سنگین اطفای حریق کاملا مجهز و چهار دستگاه خودروی تانکر آب رسان پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

نجفی بیان کرد: حسب دستور شهردار کلانشهراهوازو توان بالقوه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر، اعلام کردیم تا درصورت تقاضای مجدد از سوی مسئولان تیم عملیات اطفایی پالایشگاه، خودروها و امکانات بیشتری به محل حادثه اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز تمامی پرسنل سازمان متبوع در حالت آماده باش به سرمی برند.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین