|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
یکی از ایستگاه های شلوغ مترو لندن در بعد از ظهر روز پنجشنبه، پس اعلام هشدار امنیتی، از مسافران تخلیه شد.
 یکی از ایستگاه های شلوغ مترو لندن در بعد از ظهر پنجشنبه، پس اعلام هشدار امنیتی، از مسافران تخلیه شد.

یک سخنگوی پلیس لندن اعلام کرد که اعلام هشدار امنیتی در ایستگاه مترو 'بیکر استریت ' ،متعاقب یافت شدن یک بسته مشکوک در آنجا بوده است.

این سخنگو گفت که تخلیه مسافران از این ایستگاه نیز یک اقدام احتیاطی بوده است.

به گفته شاهدان عینی در حال حاضر قطارها در ایستگاه بیکر استریت توقف نمی کنند و فعالیت تعدادی از خط های قطار زیرزمینی که منتهی به این ایستگاه هستند، دچار اختلال شده است.

اما پلیس حمل و نقل انگلیس اعلام کرده که بررسی های صورت گرفته موید آن است که خطری این ایستگاه را تهدید نمی کند و به زودی این ایستگاه فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت.

پیش از این حادثه نیز به دنبال کشف یک بسته مشکوک در بعد از ظهر روز پنجشنبه در ساختمان پارلمان انگلیس، وضعیت اضطراری در محل پارلمان برقرار شده بود .

پلیس انگلیس بعد از ظهر پنجشنبه گفت که این بسته که حاوی یک پودر سفید مشکوک بود، برای لرد احمد عضو مجلس اعیان ارسال شده بود.

به گفته پلیس، این پودر که سبب شد پارلمان انگلیس ساعاتی در وحشت فرو برود، بی خطر بوده است .

در همین حال لرد احمد به خبرنگاران گفت از حادثه نگران شده است به ویژه آنکه بعد از کشته شدن جو کاکس نمایند مجلس عوام صورت می گیرد.

این حوادث در حالی به وقوع می پیوندد که امروز( هفتم جولای) سالروز حمله تروریستی به شبکه حمل ونقل انگلیس است.

در هفتم جولای 2005 میلادی در جریان چند عملیات انتحاری، 4 بمب در 3 ایستگاه مترو و یک اتوبوس شهری توسط 4 بمب گذار انتحاری منفجر شد که به مرگ 52 شهروند عادی و هر 4عامل حمله انجامید، همچنین نزدیک به 700 نفر در این حملات زخمی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین