کد خبر: ۱۰۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که تیمش در فصل جدید لیگ برتر تیمی سخت کوش است و برای هر حریفی مشکل ساز می شود.
 سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که تیمش در فصل جدید لیگ برتر تیمی سخت کوش است و برای هر حریفی مشکل ساز می شود.

علی دایی که عصر روز سه شنبه از سوی مالکان جدید باشگاه نفت تهران به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد، عصر امروز (چهارشنبه ) با حضور در تمرین این تیم اظهار داشت :‌فرصت زیادی تا آغاز بازی های لیگ برتر نمانده و باید تلاش کنیم در همین چند روز شرایط بدنی و کار فنی تیم را بهبود بخشیم .

وی افزود: هم اکنون بازیکنان خوبی در تیم نفت تهران حضور دارند و در پست هایی که ضعف داریم نیز به دنبال جذب بازیکنان ایرانی خواهیم بود.اگر نتوانیم این مهره های کارسازی جذب کنیم حتما به سراغ بازیکنان خارجی می رویم .

مربی جدید تیم فوتبال نفت ادامه داد: از شرایط امادگی بدنی و تاکتیکی تیم اطلاعات کامی بدست می آورد و سپس مهیا می شویم تا در شانزدهمین دوره لیگ برتر از نام این باشگاه دفاع کنیم .

دایی در خصوص احتمال برگزاری اردوی خارج از کشور نیز گفت:‌زمان چندانی برای حضور در اردوی خارجی نداریم و روند اماده سازی را در ایران دنبال می کنیم .

علی دایی سرمربی جدید نفت تهران عصر امروز به همراه بهزاد غلامپور و محمد دایی که او را در کادر فنی همراهی می کنند در مجموعه ساصد حضور یافت تا کار خود را رسما با تیم نفت تهران آغاز کند.

وی در پانزدهمین دوره لیگ برتر هدایت صبای قم را به عهده داشت که پس از حضور مالکان جدید این باشگاه از این تیم شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین