|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
يك فعال سياسي گفت : محمد علي نجفي وزير پيشنهادي رييس جمهوري براي وزارت آموزش و پرورش از وزاري قوي و قدر كابينه خواهد بود.
تدبیر و امیدحسين اميني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : وي سال ها در وزارت آموزش و پرورش و نيز وزارت علوم حضور داشته و كار اجرايي كرده است.

وي گفت : به اذعان فرهنگيان دوران وزارت نجفي در آموزش و پرورش از بهترين و طلايي ترين دوره هاي اين مجموعه بوده است.

وي افزود : محمد علي نجفي در هر جا و با هر مسووليتي كه حضور داشته همواره داراي ديدگاه روشن و عملكرد مثبت بوده است.

وي در باره وزير پيشنهادي براي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري هم اظهار داشت : ميلي منفرد برنامه هاي خوبي متناسب با نياز دانشگاه ها ارايه كرده است.
وي ابراز اميدواري كرد : با تاييد وي از سوي مجلس بتواند فضاي دانشگاه ها را بر اساس تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد فضاي نشاط و پويا در دانشگاه ها و حضور و اظهار نظر فعال دانشجويان در مسائل مختلف روز به اين سمت ببرد و از شرايط نه چندان مطلوب فعلي خارج سازد.

وي در مجموع كابينه معرفي شده از سوي دكتر روحاني را مقتدر و قوي ارزيابي كرد و گفت : دكتر روحاني سال هاي سال به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و نيز مصادر مهم مملكتي و شوراي عالي امنيت ملي و مجمع تشخيص مصلحت بوده و بطور قطع از نيروهاي كيفي كشور اطلاعات كافي و لازم را دارد.

وي افزود : بزرگترين خصوصيت وزراي پيشنهادي دكتر روحاني با تجربه بودن آنان است و همه آنها در شرايط مختلف از عهده امور برآمده اند.

وي گفت : امروز شرايط حساس كشور با وجود تحريم ها ، مشكلات اقتصادي ، بيكاري و مانند آن مي طلبد كه ديگر آزمون و خطا را كنار گذاشته و از كابينه اي استفاده شود كه مسلط بر كار و كاردان باشد.

استاندار اسبق سيستان و بلوچستان با تاكيد بر اينكه وزاري معرفي شده بسيار قوي و داراي تجارب و كارآيي بالايي هستند، ابراز اميدواري كرد كه برنامه هاي وزراي پيشنهادي در مجلس راي آورد.

وي اظهار داشت : از نطق هاي موافقين و مخالفين كه از ديروز ارائه شده مخالفت جدي در بحث برنامه هاي كانديداها نبوده و فقط يك سري انتقادها و اعتراضاتي به ديدگاه هاي برخي وزاري پيشنهادي شده كه اميدواريم با دفاع خوب وزرا اكثريت قريب به اتفاق آنان راي لازم را از مجلس كسب كنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین