|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با اشاره به مساله حقوق‌های نجومی گفت: مردم خواستار برخورد با افراد سودجو و همچنین اصلاح قوانین هستند.
 نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با اشاره به مساله حقوق‌های نجومی گفت: مردم خواستار برخورد با افراد سودجو و همچنین اصلاح قوانین هستند.

احمد همتی پیش از خطبه‌های نماز عیدفطر سمنان، ضمن تبریک این عید به مسلمانان، اظهار کرد: حضور مردم سبب رشد و توسعه کشور می‌شود و لذا باید از آن استقبال کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مردم را صاحبان نظام و کشور دانست و افزود: حضور به‌هنگام و مشارکت مردم در سرنوشت خود، سبب شده که بسیاری از بی‌قانونی‌ها از جامعه رخت بر ببندد.

وی با اظهار رضایت از حضور مسئولانه مردم در همه عرصه‌های نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعه امروز ما یک جامعه همدل و همزبان است و این همدلی در بین مسئولان نظام و قوای سه‌گانه نیز وجود دارد.

وی خواستار تقویت حضور و مشارکت بیشتر مردم در همه صحنه‌ها شد و گفت: هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری همواره بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاکید داشتند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس دهم، با اشاره به ماجرای حقوق‌های نجومی برخی مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها، تصریح کرد: مردم خواستار برخورد با افراد سودجو و همچنین اصلاح قوانین هستند.

وی به نقش مهم حضور و مطالبه مردم از مسئولان اشاره و اضافه کرد: در همین ماجرای حقوق‌های غیرمتعارف، حضور مردم سبب شده که مسئولان دولتی از مردم عذرخواهی کنند.

دکتر همتی به دیدار اخیر نمایندگان با دکتر روحانی اشاره و تصریح کرد: رئیس‌جمهور به‌شدت و با حساسیت پیگیر موضوع حقوق‌های نامتعارف است.

این نماینده مردم، ریشه مشکلات را در وجود تفرقه بین مردم و مسئولان ارزیابی و خاطرنشان کرد: در همراهی با هم است که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین راه‌ها برای رفع این معضل، پرداخت هماهنگ حقوق‌ها است که باید پیگیری و اجرا شود.

وی با اذعان به اینکه حداقل‌ها و حداکثرهای پرداختی باید براساس خط فقر انجام شود،گفت: باید از تجربیات دیگر کشورها در این بخش بهره بگیریم تا شاهد سوءاستفاده‌های اینچنینی نباشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین