|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
صادقی بیان کرد: شیراز یک شهر ویژه و منحصر به فرد است و برگزاری کنسرت در این شهر ویژه و موفق است زیرا هنر در لایه های مختلف این شهر جاری است.
  رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان گفت: خاطرات بسیار خوبی از شیرازی ها دارم که لطف، محبت و عشق مردم با صفای شیراز برای من همیشه ماندگار است.

وی به مناسبت کنسرت آینده گروه مشکی پوشان در شیراز افزود: شیراز یکی ازشهرهای مورد علاقه من است که همیشه برای اجرای کنسرت در این شهر حسرت داشتم.

صادقی بیان کرد: شیراز یک شهر ویژه و منحصر به فرد است و برگزاری کنسرت در این شهر ویژه و موفق است زیرا هنر در لایه های مختلف این شهر جاری است.

او با بیان اینکه حضور در شهر شیراز برای من یک افتخار است اظهارداشت: شیراز جزو شهرهایی است که احساس واقعی در بین مردم در جریان است و من انرژی مردم این شهر را به مناطق دیگر کشور می برم.

صادقی اضافه کرد: بدون اغراق می گویم که به شهر شیراز برای اجرای کنسرت نمی آیم بلکه به اینجا می آیم تا با انرژی مردم خود را شارژ کنم زیرا انرژی های مردم در این شهر صادق و روراست است.

وی ادامه داد: مردم شیراز به لحاظ فرهنگ و شعور در حد بسیار بالایی هستند و یکی از مزیت های کنسرت شیراز نسبت به سایر کنسرت ها در کشور، نگاه های مردم به روی صحنه و فضاسازی برای مردم است.

این خواننده موسیقی کشورمان عنوان داشت: فهم شادی مردم شیراز یک نعمت بزرگ است که دوست دارم در شهر شیراز زندگی کنم.

رضا صادقی هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت پیش روی خود در شیراز است.
کنسرت وی قرار است ٢٣ و ٢٤ تیر ماه جاری به میزبانی انجمن موسیقی فارس در هر شب دو سانس در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت کارت کنسرت و ورود، به سایت www.shiraztic.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین