|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
دو عنصر داعش با انجام حمله انتحاری خود را در میان سرکرده‌های معارضان و خانواده‌های آنان در شهر «انخل» منفجر کردند که در پی آن 5 سرکرده کشته شدند.
دو عنصر داعش با انجام حمله انتحاری خود را در میان سرکرده‌های معارضان و خانواده‌های آنان در شهر «انخل» منفجر کردند که در پی آن 5 سرکرده کشته شدند.

عناصر داعش با حمله انتحاری خود یکی از تجمع‌های سرکرده‌های تروریستی در استان «درعا» واقع در جنوب سوریه را هدف قرار دادند.

وبگاه خبری «مسار» گزارش داد که دو عنصر از داعش خود را در میان سرکرده‌های معارضان و خانواده‌های آنان در شهر «انخل» منفجر کردند.

به گزارش این وبگاه، در جریان این حمله 5 نفر از سرکرده‌های معارضان به همراه خانواده هایشان کشته شدند.

بنا بر این گزارش، شورای نظامی این شهر امروز یکشنبه ممنوعیت آمد و شد برقرار و چندین نفر را نیز بازداشت کرد.

عملیات ترور سرکرده‌های معارض همچنان در استان درعا ادامه دارد و دو روز پیش نیز در شهر «الحاره» یکی از از این سرکرده‌ها ترور شد.

یک عنصر دیگر داعش نیز خود را در یکی از مراکز وابسته به معارضان در داخل شهرک «حیط» در ریف درعا منفجر کرد که در پی آن 3 تروریست کشته شدند.

ترور سرکرده‌های گروههای تروریستی در همه مناطق سوریه افزایش یافته و این گروه‌ها با یکدیگر دچار اختلافات زیادی شده‌اند که گاهی به درگیری مسلحانه نیز منجر می‌شود.

روزنامه «السفیر» چندی پیش در این زمینه گزارش دادکه درگیری میان سرکرده‌های گروه «احرار الشام»  به تیراندازی و ناپدید شدن برخی از آنها منجر شده است.

به گزارش این روزنامه، این اختلافات سبب شد که احرار الشام دست به اقدامات فوری بزند تا بتواند بار دیگر در میان سرکرده‌های خود و اختلاف نظر آنها نوعی موازنه برقرار کند. از این روی «جیش الشام» با «أحرار الشام» ادغام شد؛ اقدام ظاهری که هدف از آن بازساماندهی این گروه است؛ زیرا جیش الشام در اواخر سال گذشته از احرار الشام منشعب شده بود

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین