|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:
کد خبر: ۱۰۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به مشکل کمبود منابع آبی در استان سمنان گفت: پروژه انتقال آب خزر به سمنان به زودی عملیاتی می‌شود.
 مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به مشکل کمبود منابع آبی در استان سمنان گفت: پروژه انتقال آب خزر به سمنان به زودی عملیاتی می‌شود.

 علی اکبر حاج محمدی امروز در شورای برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به ضرورت انتقال آب به کویر مرکزی اظهار کرد: پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان از جمله طرح‌هایی است که در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد.

وی از این پروژه به عنوان یک پروژه ملی نام برد و افزود: اجرای این طرح با قوت و یک برنامه‌ریزی منسجم در همین دولت کلید می‌خورد.

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، همچنین از پیش‌بینی بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی شبکه‌های آبرسانی استان سمنان خبر داد و گفت: علاوه بر این طرح تجهیز مزارع به سیستم‌های نوین آبیاری نیز همچنان در حال اجرا است و با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

مقایسه آماری مصوبات سفرهای استانی روحانی و احمدی‌نژاد

وی از تحقق 54 درصدی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌ دولت یازدهم خبر داد و اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که به وعده‌های خود در این سفرها جامه عمل بپوشاند.

مشاور دکتر نوبخت به مقایسه مصوبات استانی در دولت‌های روحانی و احمدی‌نژاد پرداخت و افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون 54 درصد از مصوبات سفرهای استانی خود را عملیاتی کرده و برای تحقق بخش عمده‌ای از 46 درصد باقی‌مانده نیز برنامه‌ریزی مدونی دارد.

حاج محمدی از تحقق 36 درصدی مصوبات سفرهای احمدی‌نژاد در مجموع دو دولت نهم و دهم خبر داد و گفت: دولت‌های نهم و دهم در هشت سال مدیریت خود بر دستگاه اجرایی مصوباتی به ارزش ریالی بیش از 211 هزار میلیارد ریال در سفرهای متعدد استانی خود مصوب کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنها 66 هزار میلیارد ریال از این مصوبات برای مردم در استان‌های مختلف رنگ واقعیت به خود گرفت و عملیاتی شد.

مشاور نوبخت از عزم دولت برای توزیع عادلانه فرصت‌ها خبر داد و گفت: توزیع اعتبارات در سفرهای استانی بر اساس شاخص جمعیت صورت می‌گیرد. اگر چه موارد دیگری هم لحاظ می‌شود.

حاج محمدی با اشاره به اینکه مصوبات سفر استانی دولت به سمنان در سال‌های 95 و 96 عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: پنج هزار و 460 میلیارد ریال از اعتبارات مصوبات این سفر در سال‌جاری و مابقی آن در سال 96 به استان سمنان تخصیص می‌یابد.

این مقام مسئول با اشاره به دوری این دولت از کلنگ‌زنی بدون‌اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: دولت یازدهم به دنبال این است که عمده پروژه‌های مصوب را در همین دولت به سرانجام برساند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین