|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
میلیاردر نیویورکی این تصویر را صبح شنبه منتشر کرد و زیر آن نوشت: «هیلاری کلاه‌بردار، تاریخ‌ساز می‌شود!»
 انتشار یک طرح گرافیکی از هیلاری کلینتون در کنار ستاره داوود و اسکناس های 100 دلاری، در حساب توئیتری دونالد ترامپ، انتقاداتی را از میلیاردر نیویورکی برانگیخته است.

 به نقل از دیلی‌ میل، انتشار یک طرح گرافیکی در حساب توئیتر دونالد ترامپ که در آن تصویر هیلاری کلینتون در کنار اسکناس های یکصد دلاری و ستاره داوود سرخ که درون آن نوشته شده «فاسدترین نامزد (ریاست جمهوری آمریکا)» انتقادات زیادی را علیه میلیاردر نیویورکی برانگیخته است.

میلیاردر نیویورکی این تصویر را صبح شنبه منتشر کرد و زیر آن نوشت: «هیلاری کلاه‌بردار، تاریخ‌ساز می‌شود!»

در این طرح گرافیکی که از عناصر مختلفی استفاده شده، به نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نیز اشاره شده که بر اساس آن 58 درصد از رای‌دهندگان معتقدند هیلاری کلینتون سیاستمداری «فاسد» است. در کنار تصویر هیلاری کلینتون طرح ستاره داوود نقش بسته که به عنوان سمبل یهودیان شناخته می‌شود. روی این ستاره این عبارت نوشته شده است: «فاسدترین نامزد (ریاست جمهوری آمریکا)»

همچنین در پشت تصویر هیلاری کلینتون اسکناس‌های صد دلاری دیده می‌شود.

حدود 2 ساعت پس از انتشار این تصویر، ترامپ با انتشار تویتی دیگر، آن را جایگزین تصویر قبلی کرد. با وجود اینکه ترامپ تصویر مذکور را از توئیتر خود پاک کرده، اما بسیاری از کاربران توئیتر از این طرح گرافیکی انتقاد کرده‌اند. به گفته منتقدان این تصویر این موضوع را القا می‌کند که هزینه های انتخاباتی کلینتون از سوی یهیودیان فاسد تامین می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین