کد خبر: ۱۰۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
نخست وزیر عراق روز شنبه گفت: کسانی که داعش را به وجود آوردند و از آن حمایت کردند، اکنون در آتشی که خود بر افروخته اند، می سوزند.
 نخست وزیر عراق روز شنبه گفت: کسانی که داعش را به وجود آوردند و از آن حمایت کردند، اکنون در آتشی که خود بر افروخته اند، می سوزند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، حیدر العبادی نخست وزیر عراق که امروز در کنفرانسی در بغداد سخنرانی می کرد، تصریح کرد: کسانی که به حمایت از داعش ادامه می دهند در این آتش خواهند سوخت.

وی با اشاره به تبلیغ گسترده و دروغین رسانه های برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در خصوص عملیات نیروهای عراقی افزود: دولت عراق با جدیت تمام از همه مردم عراق حمایت می کند.

نخست وزیر عراق گفت: نیروهای عراقی از جان غیر نظامیان حمایت می کنند و در حال آزادسازی خاک این کشور هستند.

حیدر العبادی پیشتر نیز در حاشیه ضیافت افطار با حضور چهره های سیاسی و فرهنگی و رسانه ای تصریح کرده بود: نیروهای مسلح عراق با رقم زدن پیروزی های بزرگ اخیر خود در جنگ با گروه های تروریسی داعش، چشم جهانیان را خیره کردند و در این مسیر نمی توان نقش نیروی مقاومت مردمی عراق را دستکم گرفت.

نخست وزیر عراق گفت: مردم عراق در پایان پیروز خواهند شد، و همچنان پرچم حق و پرچم کشور و مرجعیت دینی از عراق و وحدت آن محافظت می کند.

وی در پایان افزود: منافع مختلف و گاه متناقض و متفاوتی در منطقه وجود دارد و ما به خاطر انسجام، همزیستی و دوری از هرگونه برخوردی، به دنبال منافع مشترک خود با کشورهای منطقه هستیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین