|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به پرونده اسیدپاشی به دو خانم جوان در اسفند ماه سال گذشته از صدور کیفر خواست در این پرونده خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به پرونده اسیدپاشی به دو خانم جوان در اسفند ماه سال گذشته از صدور کیفر خواست در این پرونده خبر داد.

حیدر آسیابی با اشاره به پرونده اسیدپاشی به دو خانم جوان در اسفند ماه سال گذشته از صدور کیفرخواست در این پرونده خبر داد.

وی گفت: در این پرونده که فرد متهم «ف.م» بوده است، با توجه به تکمیل تحقیقات و به محض دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی که تا هم اکنون نیازمند گذراندن طول درمان و قطعی شدن نظر پزشکان مربوطه بوده است، توسط بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان قرار جلب دادرسی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: با صدور قرار جلب دادرسی، در حال حاضر کیفرخواست پرونده نیز صادر و پرونده جهت محاکمه و صدور رای به دادگاه کیفری دو شهرستان سمنان ارسال شده است.

8 اسفند ماه سال 94، حوالی ساعت 19:00 یک مورد اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر سمنان اتفاق افتاد، در جریان این اسیدپاشی دو خانم به مشخصات «ف.م» و «ن.ک» که کارآموزان آرایشگاه بوده‌اند، مصدوم شدند.

طبق اظهارات مصدومان زنگ آرایشگاه به صدا در آمده و احدی از نامبردگان به زعم مشتری خانم بودن فرد پشت در، نسبت به باز کردن درب اقدام می‌کنند و متهم بلافاصله به زور وارد آرایشگاه شده و آنان را تهدید کرده و بیان داشته «طلا و جواهرات خود را به من بدهید چون اسید در اختیار دارم».

منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین