|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
به نقل از فیلم نت نیوز، ماجرای سکوت بازیگران فیلم جدید سامان مقدم که قطعا امید زیادی به فروش آن با توجه به تجربه فروش خوب «نهنگ عنبر 1» دارد به ویشکا آسایش ختم نشد.
بازیگران «نهنگ عنبر 2» در حالی شب گذشته به تماشای فیلم چهار شنبه در سینما کورش نشستند که سامان مقدم دستور داده بود همه بازیگرانش در گفتگو با رسانه ها سکوت کنند.

اکران فیلم سینمایی «چهار شنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده شب گذشته در حالی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد که بازیگران فیلم «نهنگ عنبر 2» به تماشای این فیلم نشستند.

در این مراسم حسام نواب صفوی، رضا ناجی، رضا عطاران، ویشکا آسایش بازیگران «نهنگ عنبر 2» و سامان مقدم کارگردان این فیلم حضور داشتند هر چند که مهناز افشار بعنوان بازیگر اصلی این فیلم در این اکران دعوت سشده بود اما حضور پیدا نکرد.

ویشکا آسایش در پاسخ به این سوال که آیا در «نهنگ عنبر 2» حضور دارید تنها به گفتن یک بله کفایت کرد و در پاسخ به این سوال که آیا ماجرای فیلم در زمان حال می گذرد یا ارجاعی به گذشته هم دارد؟ گفت: گفته اند سکوت کنیم و نمی توانم چیزی بگویم.

 به نقل از فیلم نت نیوز، ماجرای سکوت بازیگران فیلم جدید سامان مقدم که قطعا امید  زیادی به فروش آن با توجه به تجربه فروش خوب «نهنگ عنبر 1» دارد به ویشکا آسایش ختم نشد.

حسام نواب صفوی بازیگری که به این پروژه اضافه شده است هم درخصوص حضورش باز هم به یک بله گفتن اکتفا کرد و در خصوص نقشش گفت: نقشم یک سوپرایز خواهد بود و نمی توانم بیشتر توضیح بدهم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین